שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אבידר נגד החוק לפיצול הליכוד
עוד משבר
לדבריו, החוק "ממשיך ואף מעצים תרבות פוליטית קלוקלת, שגוש השינוי בא לשנות. החוק המדובר יכול להיקרא גם 'חוק העריקים' והוא עליית מדרגה ברף השחיתות הפוליטית"
תגיות:
אלי אבידר | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

היום הודיע ח"כ אבידר להנהלת הקואליציה כי הוא מציע לגנוז את הצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 49) התשפ"א – 2021 המאפשר לארבעה חברי כנסת להתפלג מסיעתם אם אינם מהווים שליש ממנה״, ולא להביאו להצבעה במליאת הכנסת היום. ח"כ אבידר הבהיר שבכוונתו להתנגד לחוק מאחר והוא "ממשיך ואף מעצים תרבות פוליטית קלוקלת, שגוש השינוי בא לשנות".

"החוק המדובר יכול להיקרא גם "חוק העריקים" והוא עליית מדרגה ברף השחיתות הפוליטית בישראל. ארבעה חברי כנסת שרוצים להצביע עם הקואליציה מטעמים אידאולוגיים ומצפוניים יכולים לעשות זאת גם מספסלי האופוזיציה. מטרת החוק היא אחת: לעודד עריקים פוליטיים מהמחנה אליו הם משתייכים בתמורה לג'ובים וכיבודים".

"בימים האחרונים, שלפני השבעת ממשלת השינוי, היה חשש גדול שהאופוזיציה תצליח לשכנע חברי כנסת מגוש השינוי לערוק אליה. אין זה מתקבל על הדעת שאנו נפעל באותה הדרך של הממשלה שבאנו לשנות.
הציבור בחר בנו כדי להביא שינוי ותיקון ולא כדי שנמשיך לעשות את אותם הדברים בדיוק. ציבור הבוחרים זכאי שנתחיל לפרוע את ההבטחות שהבטחנו במהלך השנה האחרונה. לא נאכזב אותו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים