שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אבקסיס לסדרנית הכנסת: "חצופה"
בוועדת הכספים
במהלך דיון בוועדת הכספים התבקשה ח"כ אבקסיס ע"י יו"ר הוועדה לצאת מהחדר. הח"כית התנגדה וסדרנית הכנסת שנגשה לסייע לה לצאת הושפלה
שולחן הממשלה בכנסת | צילום: אתר הכנסת

במהלך דיון בוועדת הכספים הורה יו"ר הוועדה אלכס קושניר לח"כ אורלי לוי אבקסיס מהליכוד לצאת מהוועדה לאחר שקרא אותה לסדר מספר פעמים. ח"כ אבקסיס התעכבה במעט כדי לסיים את דבריה, אך היו"ר קושניר הורה לה לא לסיים את הדברים ולצאת מייד החוצה.

סדרנית הכנסת מרינה מץ ניגשה לעשות את תפקידה ולהוציא את ח"כ אבקסיס מחדר הוועדה תוך שהיא דוחפת קלות את הח"כ במטרה להוציאה החוצה. ח"כ אבקסיס התנגדה למהלך והחלה לצעוק ולהשפיל את הסדרנית מול חברי הוועדה. לפני צאתה מהחדר היא הסתובבה לעבר הסדרנית וצעקה לעברה: "חצופה".

יו"ר הכנסת מיקי לוי הגיב למקרה: "האלימות המילולית שנוקטים בהם חברים באופוזיציה חצתה את כל הגבולות. אני מגנה את ההתנהגות החצופה, הפוגענית והמזלזלת של חברת הכנסת לוי-אבקסיס כלפי סדרנית בכנסת שבסך הכל עשתה את עבודתה נאמנה. עובדי הכנסת לא יהיו שק החבטות של חברי כנסת שאיבדו כל רסן".

"נפגשתי עם סדרנית הכנסת מרינה מץ אותה אני מכיר במשך שנים רבות במשכן, שאלתי לשלומה והתנצלתי בשם חברי הכנסת על העלבונות שנאלצה לספוג. אני בוש ונכלם וקורא פעם נוספת לח״כ יריב לוין לאפשר את הקמתה של ועדת האתיקה. כל דקה שעוברת רק מדרדרת את הבית הזה לתהומות עמוקים יותר".

מנכ״ל הכנסת גיל סגל שוחח לפני זמן קצר, עם הסדרנית מרינה מץ, ואמר לה כי הוא מוקיע את היחס לו זכתה מצד חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס במהלך הדיון בועדת הכספים: "מדובר באירוע חריג שאין לעבור עליו לסדר היום. עובדי הכנסת אינם שק החבטות של איש וכל ניסיון לדחוק אותם, גם בסערת רגשות, לתוך הקלחת הפוליטית באמצעות שיח אלים הנו פסול מעיקרו".

"עובדי הכנסת המסורים עושים עבודתם נאמנה עבור חברי הכנסת – סביב השעון והיחס המשפיל לו זכתה עובדת הכנסת מרינה מץ אסור שישנה בעתיד. הכנסת כולה, על עובדיה ונבחריה מעריכה ומגבה את האיפוק וקור הרוח שהפגינה מרינה באירוע ומחזקת את ידיה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. שמיקי לוי יסתכל איך היה מתפרע בכנסת.
    איך סגן ראש המאפיה של ישראל ביתינו מעז כשהוא הוציא בבוז חברת כנסת בשלוש קריאות רצופות בזמן שהיא נואמת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים