שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ אורי מקלב קיבל את אות ההוקרה של עזר מציון
למען כלל ישראל
את האות הגיש לח"כ מקלב נהוראי – ילד בעל צרכים מיוחדים יחד עם יו"ר הארגון הרב חנניה צ'ולק וראשי הסניף בירושלים, כאות הוקרה על פעילותו למען הארגון
ח"כ אורי מקלב וחנניה צ'ולק יו"ר ארגון עזר מציון

חבר הכנסת אורי מקלב קיבל הבוקר את אות ההוקרה של ארגון החסד עזר מציון. את אות ההוקרה ההעניקו יו"ר ארגון עזר מציון הרב חנניה צ'ולק והגב' ריבי קוסובר מסניף עזר מציון בירושלים, והרב פנחס ירט מנהל הסניף בירושלים. במעמד המרגש הגיש נהוראי – ילד בעל צרכים מיוחדים את אות ההוקרה לח"כ אורי מקלב על פעילותו למען הארגון והקייטנות המתקיימות בימים אלו לקול תשואות ממאות הילדים במקום.  

בהוקרה על שותפות אמת לדרך ועל עמידתך האיתנה והמיוחדת לצד חולים ואנשים עם מוגבלות, נכתב על האות המיוחד שהעונק לח"כ אורי מקלב. מקלב שליח גדולי ישראל של עם ישראל ועושה רבות למען כולם אמר יו"ר ארגון עזר מציון הרב חנניה צ'ולק טרם הענקת האות. 

יצויין כי "עזר מציון" הינה העמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית. מאז הקמתה בשנת 1979, מושיטה "עזר מציון" בראשות הרב חנייה צ'ולק סיוע ותמיכה רפואיים לחולים ולמשפחותיהם, לקשישים, לנזקקים ולאנשים במצבי משבר רבים ושונים, במטרה לסייע להם להתגבר על הקשיים והמכשולים העומדים בפניהם. בכל דור צריך סנגור ובדור הזה עזר מציון והרב צ'ולק הם הסנגור של הדור שלנו, במשך עשרות שנים פועלים למען הציבור בכל שעה ובכל מקום, אמר ח"כ מקלב לאחר קבלת האות. והוסיף כי עזר מציון אוסף זכויות למען כלל ישראל ואנחנו לומדים מהם כיצד לפעול למען כלל ישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים