שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מיקי זוהר: "כחול לבן בחרו להתאבד פוליטית"
מבוי סתום
יו"ר הקואליציה מאשים את כחול לבן בדחיית כל יוזמה לפשרה שתכליתה למנוע יציאה למערכת בחירות מיותרת: "הם אינם מוכנים לשמוע כלום ואף לא מוכנים לנהל משא ומתן"
מיקי זוהר ובנימין נתניהו | צילום: אורן בן חקון

יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר מעריך גם הבוקר כי הכנסת בדרך לפיזורה כשהיא דוהרת לפתחה של מערכת בחירות נוספת.

זוהר נשאל האם מתנהלים מגעים מאחורי הקלעים בין הליכוד וכחול לבן והשיב כי קיים נתק מוחלט בין הצדדים. "לא קורה שום דבר, זהו מצב חסר תקדים. 'כחול לבן' אינם מוכנים לשמוע כלום ואף לא מוכנים לנהל משא ומתן", אמר זוהר בראיון לגלי צה"ל.

בראיון לכלי תקשורת אחר הבוקר, אמר זוהר, כי "הם בכחול לבן נעולים, אנחנו בדרך לבחירות". זוהר הוסיף: "ניסיתי לקדם יוזמת פשרה לפיה הקדנציה הנוכחית תוארך בהסכמה ל 4 שנים מלאות תוך קיומה של רוטציה, שנתיים-שנתיים. אלא שמצד 'כחול לבן' לא נראה כל נכונות להגיע להבנות שימנעו הליכה למערכת בחירות מיותרת".

לדבריו, "'כחול לבן' הולכים לבחירות כשהם יודעים שהם לא יעברו את אחוז החסימה. זה עצוב מאוד, אין בזה היגיון פוליטי. המהלך הזה הוא התאבדות פוליטית".

על הקמת מפלגתו של סער שזוכה למספר מנדטים גבוה בסקרים אמר יו"ר הקואליציה, כי "הליכוד עוד יפתיע את הציבור ורבים שנטשו עוד ישובו חזרה לזרועותיה".

יצוין, כי מוקדם יותר היום התבטא ח"כ זוהר על העליה בתחלואה ואמר כי לחברת הכנסת שאשא-ביטון תרומה מאוד משמעותית למצב התחלואה הנוכחי, לאחר שבדיוני הוועדה בראשותה פעלה באופן עצמאי ודחתה את חוות דעת והערכות המומחים שדרשו הטלת צעדי ריסון בשלב מוקדם יותר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים