שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ יעקב אשר: "בנט חצוף ורמאי"
בראיון תוקפני
לטענת אשר: "הממשלה הזו מתנהגת בצביעות מול משפחות הרוגי מירון, אחרי שסחרו בדמם כדי לתקוף את הממשלה הקודמת הם לא מעבירים להן את הפיצויים שהבטיחו"
ח"כ יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת

ח"כ יעקב אשר בראיון לרדיו קול חי היישר מהדיון הסוער בכנסת: "קראתי לבנט חצוף כי הוא באמת חצוף ורמאי, אחרי שהוא זרק את הילדים והנכדים שלנו מהמעונות רק בגלל שהם חרדים הוא עומד מולנו וטוען שהוא דואג לנו? זו הצגה נבזית!".

ח"כ אשר מתייחס לוועדת החקירה לאסון מירון: "בהצעת המחליטים הראשונה לוועדת החקירה לאסון מירון לא הייתה שום התייחסות לתיקון המצב בשטח, אמרתי לגנץ וסער: זו הצגה. בעקבות הלחץ שלנו שינו את זה והכניסו גם את קרליץ. אם אוזמן לוועדה אבוא ואגיד את דעתי שצריך להשקיע בהקדם הרבה משאבים בהר מירון כדי לשרת את הציבור".

לטענת אשר: "הממשלה הזו מתנהגת בצביעות מול משפחות הרוגי מירון, אחרי שסחרו בדמם כדי לתקוף את הממשלה הקודמת הם לא מעבירים להן את הפיצויים שהבטיחו. הפילו את החוק שלי, אבל אני לא יעזוב אותם עד שזה יקרה".

לסיום חושף ח"כ יעקב אשר: "חברי הכנסת החרדים הם החרוצים ביותר בכנסת, אנחנו יושבים בוועדות שעות על גבי שעות ופירקנו כבר המון מוקשים. מחמת עינא בישא לא ארחיב אבל כמה גזירות שיצאו ממגירות האוצר חזרו שוב למעמקי המגירות. זה כוח ההרתעה של אופוזיציה לוחמת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים