שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » ח"כ מעוז קורא ליהודי אוקראינה לעלות ארצה
המתקפה הרוסית
את הדברים אמר מעוז למשלחת מטעם ארגון "עם אחד", המונה 50 נציגויות של קהילות יהודיות בעולם. "שנזכה במהרה לעלות ולהיראות בפני ה' אלוקינו שלוש פעמים בשנה"
אבי מעוז | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) נפגש אמש עם נציגי ארגון "עם אחד", המאגד ראשי ארגונים וקהילות יהודיות בקרב למעלה מ-50 מדינות ו-900 קהילות מאמריקה הצפונית, אמריקה הדרומית ומדינות אירופה.

במהלך הפגישה שיתף מעוז את הנוכחים בשדולה למען שימור וחיזוק הזהות היהודית שהקים, והצטרף לקריאתו של הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א ליהודי הגולה, לעלות ארצה.

"לפני שלושה שבועות הקמנו שדולה ל'חיזוק ושימור הזהות היהודית במדינה', והאמת היא, שזה קצת תמוה, במדינת ישראל צריך חיזוק לזהות היהודית? אך למרות שזה עצוב, התשובה היא כן, הגענו למצב כזה".

מעוז סיפר כי לשמחתו הרבה הצטרפו לשדולה עשרות ח"כים, כאלה שמגדירים עצמם שומרי מצוות וגם כאלה שלא. "הנקודה העיקרית היא שהזעקה על הזהות היהודית באה מעם ישראל. אנשים שהם לא שומרים תורה ומצוות, והם שולחים את הילדים שלהם למערכת החינוך הממלכתית, והם מתחננים, 'תלמדו את הילדים שלנו על מסורת ישראל'. זה מהפך עצום".

לאחר מכן הוסיף מעוז: "אני רוצה לנצל את הבמה כדי לעורר לעלייה לארץ ישראל, ולהצטרף בשיפולי גלימתו של הראשל"צ הגאון יצחק יוסף שכתב ליהודים באוקראינה: 'העיקר להתחזק באמונה ותפילה, ולידע שאין מעצור ביד ה' להושיע בכל מצב. מוטל חובת קודש על כל יהודי שבכל ארצות הגולה לעשות השתדלותו להזדרז ולהחיש פעמיו לארץ הקודש, ולעשות עלייה במהרה לארצנו הקדושה'. מברך אתכם בשם כל ישראל שנזכה במהרה לעלות ולהיראות בפני ה' אלוקינו שלוש פעמים בשנה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים