שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ רוטמן הגיב לרוזין ועקץ את השכל
קרב הציוצים
ח"כ מיכל רוזין צייצה בטוויטר בעניין התקציב, ח"כ רוטמן הגיב ותקף את דבריה. ח"כ שרן השכל שהגיעה לעזרת חברתה מהקואליציה זכתה גם היא לתגובת ח"כ רוטמן
ח"כ שמחה רוטמן | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ מיכל רוזין אמרה לפני זמן קצר – שעות לפני סגירת התקציב בישיבת סיעת מרצ כי "זהו תקציב שהוא עשר מעלות שמאלה מהממשלה הקודמת- תקציב חברתי שלא היה כאן שנים". דבריה הובילו למיני קרב ציוצים בטוויטר שלהם שותפים ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית וח"כ שרן השכל מתקווה חדשה.

ח"כ שמחה רוטמן הגיב בעקצנות לדבריה של רוזין: "כל הכבוד לסיעת מרצ על תקציב שהוא 10 מעלות שמאלה. במיוחד מגיע למרצ כל הכבוד על כך שהפכו את נפתלי "סינגפור" בנט ואת איילת "ימנית ושמרנית" שקד לבובות על חוט, שיישבו ויצביעו בצייתנות לתקציב שמאל. שלא לדבר על שרן השכל ואביר קארה, מיכל שיר ומתן כהנא שהפכו גם הם לאצבעות להשכיר. מזל טוב".

ח"כ שרן השכל מתקווה חדשה הגיבה לתגובתו של רוטמן לדברי רוזין: "אתה מטיף? הקואליציה של תקווה חדשה שכוללת את מרצ והעבודה, מקדמת בתקציב הזה יותר רפורמות ליברליות מכפי שקידם הליכוד ונתניהו בעשור".

"מר כלכלה ייזכר כמי שהוביל את האופוזיציה להתנגד לרפורמות הכלכליות החשובות שהוא לא העז לקדם. ח"כ שמחה רוטמן תלמד, כלכלה חופשית היא הכלכלה הכי חברתית".

ח"כ רוטמן לא נשאר חייב והגיב לדבר השכל: "שרן, למיטב זכרוני את היית בליכוד ושכנעת אנשים להצביע לליכוד. אנשים צריכים לשאול את עצמם מתי את מדברת אמת. האם לפני שנה כשטענת שהליכוד היא מפלגה ליברלית, שמקדמת כלכלה חופשית, או היום?".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים