שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חמש פצועים בתאונת דרכים בשער הגיא
תאונת שרשרת
נחסם לתנועה כביש 1 מחלף שורש למזרח בעקבות תאונת דרכים. בתאונה נפצעו נוסעים אחד במצב קשה. הכביש נפתח לתנועה
תגיות:
| צילום: איחוד הצלה

נחסם לתנועה כביש 1 מחלף שורש למזרח לזמן קצר בעקבות תאונת דרכים. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכוונים את התנועה לכביש 38. על פי דיווח ראשוני של מתנדבי מד"א 'צוות הצלה' עולה כי במקום מטופלים עשרה נפגעים במצבים שונים.

במד"א מעדכנים כי בשעה 20:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על ת.ד בכביש 1 ממחלף שער הגיא לשורש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח 5 פצועים, בהם 1 קשה כבן 40 עם פגיעה רב מערכתית ו-1 קל לבי"ח הדסה עין כרם ו-3 קל לבי"ח שערי צדק.

ממשטרת ירושלים נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה בכביש 1 סמוך למחלף שורש לכיוון ירושלים, בה מעורבים 3 כלי רכב. מזירת התאונה פונו מספר נפגעים, ביניהם פצוע באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) להמשך טיפול רפואי.

בעקבות התאונה נסגר כביש 1 לכיוון ירושלים לזמן קצר והתנועה הופנתה במחלף שער הגיא לכביש 38.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהגיעו למקום העניקו סיוע ראשוני בשתי זירות תאונות דרכים שאירעו בכביש 1 ממחלף שער הגיא לשורש. אברהם קוזלובסקי חובש באיחוד הצלה שהעניק סיוע ראשוני סיפר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות מספר כלי רכב כשאחד מהרכבים התהפך על צדו. נהג הרכב שהתהפך נפצע באורח קשה והיה לכוד ברכבו".

דני שמואלי חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה ולאחר שחולץ ע"י צוותי הכיבוי הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירה לפצוע בינוני שפונה לבית חולים בניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ולארבעה נפגעים נוספים במצב קל שפונו לבתי החולים באמבולנסים של איחוד הצלה".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. נחסם לתנועה כביש 1 מחלף שורש למזרח לזמן קצר בעקבות תאונת דרכים

    . זה ממש לא נכון משעה 21:30 עד 00:30 היה חסום 3 שעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים