שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » חרדים נפצעו בקטטה עם נערי שוליים
בכינוס גדו"י ברשב"ם
פרובוקטורים שנשאו שלטים של מפלגה קיצונית הגיע לרשב"ם ובמקום התפתחה קטטה שבמהלכה נפצעו שני אברכים במצב קל עם פציעות בפלג גופם העליון ופונו לבית החולים
אחד הפצועים בקטטה | צילום: *סעיף 27א

מספר צעירים הגיעו הערב (ראשון) לעורר פרובוקציה ברחוב רשב"ם בבני ברק זמן קצר לפני כנס בחירות ענק שאורגן על ידי תנועת 'דגל התורה' בראשות חברי מועצת גדולי התורה.

הפרובוקטורים נשאו שלטים של מפלגה קיצונית ובמקום התפתחה קטטה שבמהלכה נפצעו שני אברכים במצב קל עם פציעות בפלג גופם העליון. התקרית הסתיימה תוך זמן קצר, ומספר דקות לאחריה נכנסו גדולי ישראל לכינוס הגדול, בהשתתפות אלפי תושבי בני ברק.

יוני צדוק חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "לדברי עוברי אורח הם נפצעו במהלך קטטה. הענקתי להם סיוע ראשוני והם פונו לבית החולים מעייני הישועה כשהם סובלים מחבלות, חתכים, ופציעות".

ארגון מד"א מסר כי בשעה 20:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על קטטה במהלך הפגנה ברחוב רשב"ם בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים מעייני הישועה שני פצועים במצב קל בני 17 ו-37.

מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת בני ברק פתחו הערב בבדיקת נסיבות קטטה בעיר, במטרה לאתר את המעורבים, לאחר שהתקבל דיווח מגורמי רפואה כי מהמקום פונו 2 באורח קל. הרקע ונסיבות האירוע בבדיקה."

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל[email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים