שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » חשד לפיגוע דריסה בקלנדיה, לוחם מג"ב נפצע
הגיח מתוך ההמון
הלוחם, צעיר כבן 20, פונה לבית החולים שערי צדק בהכרה מלאה במצב קשה עם חבלות בראש ובבטן. המחבל פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני עם חבלת ראש
זירת הפיגוע | צילום: דוברות המשטרה

חשד לפיגוע דריסה: לוחם מג"ב נפצע הלילה (ה') קשה מפגיעת רכב שהאיץ לעברו סמוך למחסום קלנדיה. בצה"ל עדכנו כי הלוחמים ביצעו ירי לעבר הרכב הפוגע ולכדו את המחבל, תושב קלקיליה בן 22. הרכב הגיח מתוך ההמון במקום.

האירוע התקיים בעת שלוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם המנהל האזרחי פעלו לפינוי מבנים לא חוקיים באזור כיכר המושבעים בקלנדיה.

הלוחם, צעיר כבן 20, פונה לבית החולים שערי צדק בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובבטן. המחבל פונה לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני עם חבלת ראש.

זמן קצר לאחר התקרית, קיים מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן הערכת מצב בסמוך לזירה. "הפיגוע הזה מהווה תזכורת נוספת לאיומים הקיימים בכל פעילות מבצעית ובכל תא שטח שבו אנו פועלים", אמר תורג'מן לשוטרים. "הדריכות המבצעית והתגובה המהירה והנחושה שלנו, היא המפתח לנטרל כל איום באופן מיידי ולמנוע פגיעה בחיי אדם".

מפקד מחוז ירושלים הוסיף בדבריו כי "גם במקרה הזה, התגובה המהירה והפריסה המבצעית של הלוחמים בשטח מנעה פגיעה בלוחמים נוספים והובילה לסיום מהיר של האירוע ולנטרול המחבל".

סגן מפקד משמר הגבול, תת-ניצב בריק יצחק אמר ללוחמים: ״פעלתם כפי שמצופה ממכם. מיד שזיהיתם כי מדובר בפיגוע דריסה הגבתם בצורה מקצועית, נחושה תוך חתירה למגע שהביאה בסופו של דבר לעצירת הרכב ולתפיסתו של המחבל״.

חובשת בכירה במד"א יפית בן שמשון ופרמדיק מד"א אביאל דיין שהגיעו למקום, סיפרו: "חברנו לכוח משטרה במחסום והם הובילו אותנו למקום האירוע. ראינו צעיר על הכביש. חבריו העניקו לו טיפול וחבשו אותו. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובבטן. הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו יציב".

הבוקר עדכנו מבית החולים שערי צדק: מצבו של הלוחם שנפצע הלילה בפיגוע במחסום קלנדיה מוגדר קשה אך יציב.

1 רכב המחבל
צילום: דוברות המשטרה
2 זירת הפיגוע
צילום: דוברות המשטרה
3 זירת הפיגוע
צילום: דוברות המשטרה
4 המפקדים בביקור אצל הלוחם
צילום: דוברות המשטרה
5 זירת הפיגוע
צילום: דוברות המשטרה
6 המפקד בביקור אצל הלוחם
צילום: דוברות המשטרה
7 המפקדים בזירה
צילום: דוברות המשטרה
8 משמר הגבול
צילום: דוברות המשטרה
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים