שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חתן בן 34 נפל בחתונתו – פונה במצב קשה
מגובה 3 מטר
כונני ההצלה הוזעקו לאולם אירועים במודיעין לאחר דיווח על חתן שנפל מגובה שלוש מטר. הוא פונה לביה"ח במצב קשה. בעלי התזמורת קוראים לחדול מהמנהג המסוכן הזה
בחורי ישיבה בריקוד. אין קשר בין המצולמים לנאמר בכתבה | צילום: מנדי הכטמן
ד״ר ציון זיבלי מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא על מצבו של החתן |

כוחות ההצלה הוזעקו אמש (ראשון) לאולם אירועים במודיעין בעקבות דיווח על חתן שנפל מגובה של שלוש מטר במהלך חתונתו. כונני ההצלה החלו במתן סיוע ראשוני לחתן בן ה-34 ופינו אותו לבית החולים שיבא-תל השומר כשמצבו קשה אך יציב. המשפחה מבקשת מהציבור להתפלל לרפואתו השלימה של החתן איתי בן אהובה שזקוק לרחמי שמים מרובים.

פאראמדיק מד"א איתי פרץ, סיפר: "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ-3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

מיד לאחר האירוע, יצאו בעלי המנגנים שהופיעו בחתונה בקריאה לשאר חבריהם המנגנים, לקבל על עצמם להפסיק את התזמורת בכל פעם שחבריו של חתן ירימו אותו על כסא או שולחן עד שיפסיקו עם המנהג המסוכן. "אין שום סיבה שחתונה תיגמר ככה, זה פשוט מזעזע" קרא אחד מהמנגנים שאף טיפל בחתן הפצוע.

מדוברות מד"א נמסר כי "בשעה 23:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע בראשו, כשנפל מגובה של כ-3 מטר, במהלך חתונה באולם ארועים במודיעין. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שיבא בתל השומר, גבר כבן 34 במצב קשה ויציב, מעורפל הכרה, עם חבלת ראש".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. ואווווווווווווווווווווו אימלהההההה אלוהים ישמור😔😔😔😔😔😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥הכלה תשארי חזקה!!!!
    שמענו שאין דברים כמוך 🥰🥰🥰

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים