שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » טיפים שיעשו לכם את החיים קלים במעבר דירה
אריזת דירה
מעבר דירה יכול להיות תהליך מורכב וממושך שבמסגרתו אתם נדרשים לעזוב כמעט הכל ולהתחיל לטפל במגוון משימות לוגיסטיות עם נותני שירות שונים שצריך לבחור בקפידה
אריזות | צילום: 123rf

מעבר להזמנת שירותי הובלת דירה, יש חלקים נוספים שלא תמיד נותנים עליהם את הדעת אך החשיבות שלהם גבוהה לאין שיעור ושיכולים לגזול הרבה מאוד זמן ואנרגיה.

המשימה המורכבת ביותר לטעמנו היא האריזה של הדירה והכנתה למעבר. מדובר בממוצע בתהליך שיכול לקחת הרבה זמן כשבדירות קטנות מדובר בשבועיים ובדירות גדולות אפילו יותר מחודש של התעסקויות בלתי פוסקות ואי נוחות שיכולה לגרום לכם להצטער על המעבר.

יחד עם זאת אפשר גם אחרת ובאמצעות מספר טיפים ושירותים, תוכלו לארוז את הדירה בחצי מהזמן ואפילו פחות מכך.

העלויות של השירותים האלה יכולות להיות זניחות אך גם לעבור את ה-1,000 שקלים ולכן חשוב לבחור אותם בקפידה ותוך התאמה לתקציב והזמן שעומד לרשותכם.

שני השירותים שאנו רוצים לדבר עליהם היום מתאימים הן למי שרוצה לארוז בעצמו ולחסוך את העלויות והן עבור מי שמוכן לשלם מעט יותר אך להוריד ממנו את המשימה העיקשת.

משלוחי קרטונים וחומרי אריזה עד הבית

אריזת דירה היא תהליך מורכב וממושך, אך יש כמה פעולות שיכולות להפוך את העניין להרבה יותר נסבל.

אחת הדרכים היא להזמין חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה באמצעות אחד מאתרי האינטרנט ולקבל אותם עם שליח עד הבית.

ניתן להזמין חבילת מעבר דירה מוכנה לפי גודל הדירה ומספר הנפשות שחיים בה ולסגור את הסיפור בעלויות מזעריות ובחיסכון אדיר של זמן.

קרטונים וחומרי אריזה למעבר שונים במובנים מסויימים מסתם ארגזים שאתם יכולים לאסוף בעצמכם במקומות כאלה ואחרים, ומעבר לכך שהם נקיים ומתאימים לאריזת בגדים וחפצים אישיים שונים, הם מגיעים בגדלים ומידות חוזק שונות שמאפשרות לכם לארוז כל דבר בבטיחות מרבית ובנוחות מקסימלית.

לדוגמה, אריזת תכולה לא שבירה יכולה להיעשות בארגזים גדולים ופשוטים בעוד שחפצים כבדים או שבירים צריכים להיות ארוזים בקרטונים חזקים וקטנים יותר.

מעבר לקרטונים, חבילות מעבר דירה כוללות אמצעים נוספים שיקלו עליכם את התהליך ובכלל זה סרטי הדבקה, ניילונים, ניירות אריזה ואפילו אקדח סלוטייפ בחבילות המעבר גדולות.

הזמנת קרטונים וחומרי אריזה יעלו לכם בין 90 שקלים ועד ל-500 שקלים בחבילות הגדולות ביותר שכוללות המון חומרי אריזה שמתאימים לאריזת דירות גדולות במיוחד ובתים פרטיים.

שירותי הובלה ואריזה

אם אין לכם זמן או את הרצון לארוז את הדירה בעצמכם, תוכלו להזמין מובילים שגם יארזו לכם ואפילו יסדרו את התכולה בדירה החדשה.

זהו שירות מאוד נוח שיכול לקצר את משך האריזה ואי הנוחות למספר ימים בודדים לכל היותר, כשמי שנושא בנטל הם המובילים שיארזו באופן מקצועי ובהנחיה שלכם.

אל שירותי הובלה ואריזה אפשר להוסיף גם פירוק והרכבת רהיטים וכן סידור של התכולה לאחר המעבר.

באופן הזה אתם יכולים להפוך את המעבר להרבה יותר קל ולכזה שכמעט ולא יפגע לכם בשגרה ושמשך הזמן שתצטרכו להשקיע בו תרד למינימום.

מאחר שמדובר בתוספת כספית לא מבוטלת שרק הולכת ועולה ככל שהדירה גדולה יותר וככל שישנם יותר חפצים, שירותי הובלה ואריזה אינם מתאימים לכל אחד.

אם אתם מעוניינים לחסוך את ההוצאות, תוכלו לארוז בעצמכם אך כדאי לעשות את זה עם חומרי אריזה וקרטונים מתאימים שתוכלו למצוא בחבילות מעבר דירה מוכנות, ואם אתם מכנים להשקיע יותר בכסף ופחות במאמץ, אנו סבורים שתמצאו את שירותי האריזה המקצועיים כיעילים במיוחד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים