שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » טלגרם מפתיעה: הכירו את האנליטיקס הרוסי
תוכנת המסרים הפופולרית טלגרם אולי לא מחזיקה עדיין במספר המשתמשים העצום של המתחרה וואטסאפ, אך כרגיל, מקדימה שוב את צוקרברג עם הפיצ'רים שהיא מציעה • בין החידושים: הפרדה בין עבודה לפנאי, ניתוח סטטיסטיקות בערוץ ציבורי, ואנימציות חדשות
תגיות: ,
האנליטיקס החדש של טלגרם | צילום: מסך

רבות דובר על תוכנת המסרים הפופולרית טלגרם ועל הפיצ'רים הרבים שבה. השבוע, בדומה למקרים קודמים, מאתגרים שוב צמד המתכנתים הרוסים את מארק צוקרברג עם ערך מוסף משמעותי באפליקציה ובתוכנת המחשב. שדרוגים קודמים באפליקציה 'שוכפלו' מספר חודשים לאחר מכן גם לוואטסאפ, כאשר המשמעותיים שבניהם היו הגדלת מספר המשתתפים בקבוצה, האפשרות לשתף קישור לקבוצה, דיווח על צ'אטים והשימוש בוואטסאפ במחשב.

לכלל היתרונות של טלגרם על פני הוואטסאפ, נוספו השבוע כאמור פיצ'רים משמעותיים המאפשרים הפרדה בין השימוש העסקי בתוכנה לבין שימוש הפנאי בה. זאת, באמצעות יצירת תיקיות הכוללות צ'אטים, קבוצות, ערוצים ועוד, כאשר בכל תיקייה יכול המשתמש להכניס את ההתכתבויות העונות לנושא ייעודי.

בנוסף, מספקת לראשונה טלגרם מערכות סטטיסטיות חכמות למעקב אחר ביצועי הערוצים הציבוריים המונים למעלה מ- 1,000 עוקבים. בין היתר ניתן לעקוב אחר נתוני הצטרפות המנויים, חשיפות הפוסטים לפי שעות ביום, מעקב אחר שפת המשתמשים ומיקומם, ועוד.

לקינוח, מציעה האפליקציה גיפים מונפשים באווירת הקורונה, אליה ניגשים המשתמשים באמצעות בחירת אימוג'ים הקשורים לקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים