שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טראמפ הודה שביידן ניצח ומיהר לחזור בו
"דרך ארוכה לפנינו"
מבוכה או אסטרטגיה? בציוץ שהעלה תלה טראמפ את נצחונו של ביידן ב"זיופים הרבים", אך משהבין כי הדברים זכו לתהודה חזר בו: "אני לא מודה בניצחונו, יש לנו דרך ארוכה"
דונלד טראמפ | צילום: Frederic Legrand, שאטרסטוק

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס לראשונה לניצחון יריבו ג'ו ביידן בבחירות, כאשר נראה היה כי הבלתי יאמן אכן קרה והוא מודה בהפסד שנחל בבחירות, אלא שכעבור שעה קלה חזר הנשיא עם ציוץ חדש בו הבהיר כי "דרך ארוכה לפנינו".

הציוץ הראשוני שנפתח במילים "ביידן ניצח" עורר בתוך זמן קצר תהודה עולמית בכלי התקשורת שמיהרו לבשר על "הודאתו" בהפסד של הנשיא המכהן. עם זאת, מדבריו עלה כי אין בכוונתו לוותר בשלב זה על המאבק המשפטי.

בציוץ שהעלה 'הסביר' טרמאפ כי נצחונו של ביידן נעוץ בזיופים הרבים שלא ניתן לאמוד את היקפם. "ביידן ניצח משום שלא הותר למשקיפים ולסופרי קולות להיכנס, ספירת הקולות נערכה על ידי חברה פרטית המזוהה עם שמאל הקיצוני, 'דומיניון' שיש לה מוניטין וביצועים גרועים ומביכים", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "הבחירות בדואר, הם בדיחה גרועה", הוסיף.

אלא שכאמור, כעבור שעה קלה פרסם טראמפ 'הבהרה' בה ביקש לתקן את הפרשנות השגויה לדבריו. טראמפ כתב: "אני מבקש לתקן את הפרשנות השגויה לדברים שכתבתי ואבהיר: ביידן ניצח רק בעיניי הפייק מדיה. אני לא מודה בניצחונו! יש לנו דרך ארוכה ללכת, וננצח בה".

יצוין, כי זו הפעם הראשונה מאז הבחירות בו מוציא הנשיא מפיו את המילים "ביידן ניצח", על אף שמיהר להצמיד את ההסתייגות בכך שמדובר "בגלל זיוף טפס הצבעה" ובהמשך חזר בו.

בדברים שנשא הלילה בבית הלבן התייחס הנשיא למאבק בקורונה כשהוא מצהיר כי הממשל בראשותו ימשיך לדבוק במדיניות בה נקט עד היום כשהוא מוסיף ככל הנראה מבלי משים, כי "רק הזמן יגיד איזה ממשל יהיה כאן בהמשך, אנחנו לא נטיל סגר", כשהוא מכוון ליריבו הדמוקרטי ביידן שהצהיר לאורך מערכת הבחירות כי הטלת סגר הנו צעד בלתי נמנע במאבק בנגיף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים