שיתוף
תגובות
חדשות » טראמפ מגיב לראשונה לאחר הפשיטה על אחוזתו: "זו תרמית וציד מכשפות"
ציד מכשפות
לאחר פשיטת סוכני ה-FBI, נשיא ארצות הברית לשעבר התראיין לרשת פוקס ניוז, ואמר כי הוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי לעזור למדינה. העם האמריקאי לא יעמוד בהונאה נוספת
תגיות:
דונלד טראמפ | צילום: Matt Smith Photographer, שאטרסטוק

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ התראיין היום (שני) לרשת פוקס ניו, ואמר, כי פשיטת ה-FBI על אחוזתו היא "תרמית", וכי מדובר בציד מכשפות. בראיון ראשון מאז הפשיטה, טראמפ הפריך את הטענות על כך שהחזיק בביתו מסמכים מסווגים ואמר כי סיווגם אינו תקף. "המדינה נמצאת במקום מסוכן". "יש כעס אדיר מצד האזרחים, הציבור לא יכול לסבול עוד תרמית, כמו זו שראינו לפני כמה ימים". 

עוד ציין טראמפ כי הוא ונציגיו פנו למשרד המשפטים והציעו לסייע בחקירה, אך טרם קיבל תשובה. "אם יש משהו שנוכל לעזור בו, נשמח לתרום. הלהבות חייבות לרדת. לעולם לא צפינו מצב בו רשויות החוק פולשות כך לביתו של נשיא לשעבר, וזה גורם לכעס עצום אצל האזרחים, כעס שכמעט מעולם לא נראה כמותו".

את הרגעים בו פשטו סוכני ה-FBI על אחוזתו תיאר הנשיא לשעבר "כהתקפה תוך כדי התגנבות". "אף אחד לא חשב שדבר כזה יכול לקרות", אמר טראמפ.  "הם אמרו לצוות לכבות את המצלמה ואסרו עליהם להיכנס לחדרים. הם יכולים לקחת כל מה שהם רוצים, ולהכניס כל מה שהם רוצים". טראמפ המשיך והציע שה-FBI יכלו להעלים או לשתול ראיות באחוזתו לכאורה, "אנשיי התבקשו לחכות בחוץ. הם יכלו לקחת או לשתול בפנים מה שרצו".

ביום שישי שעבר, דיווח אתר "פוליטיקו" כי טראמפ חשוד בהפרת חוק הריגול, העוסק בשמירה על מידע מסווג. זאת, לאחר שנמצאו 11 מסמכים שמסווגים כ"סודיים ביותר" בפשיטה על אחוזתו בפלורידה. בנוסף, טראמפ חשוד בשיבוש הליכי חקירה והוצאה לא חוקית של מסמכים ממשלתיים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים