שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » טראמפ תקף את נתניהו: "שילך לעזאזל"
היחסים עלו על שרטון
"ראש הממשלה לשעבר נתניהו מעריך מאוד את התרומה הגדולה של הנשיא טראמפ למדינת ישראל ולביטחונה", נמסר מטעמו של נתניהו
טראמפ ונתניהו | צילום: Shealah Craighead, הבית הלבן

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו אמר ביום שישי בתגובה לדבריו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ עליו, כי הוא מעריך מאוד את התרומה הגדולה של הנשיא טראמפ למדינת ישראל ולביטחונה וכי "היה חשוב לברך את ביידן" כשזה נכנס לתפקיד.

את הדברים אמר נתניהו לאחר ריאיון שקיים הפרשן המדיני של וואלה ברק רביד עבור ספרו החדש "השלום של טראמפ: הסכמי אברהם והמהפך במזרח התיכון", שם אמר טרמאפ כי הוא סבור שנתניהו התנהג כלפיו בחוסר נאמנות וכפיות טובה, חרף כל מה שעשה למענו במהלך ארבע השנים שלו בבית הלבן. "לא דיברתי איתו מאז הבחירות בארצות הברית, שילך לעזאזל", אמר טראמפ.

"ראש הממשלה לשעבר נתניהו מעריך מאוד את התרומה הגדולה של הנשיא טראמפ למדינת ישראל ולביטחונה", נמסר מטעמו של נתניהו. "הוא גם מעריך מאוד את החשיבות של הברית האיתנה בין ישראל לארה"ב ועל כן היה חשוב לו לברך את נשיא ארצות הברית הנכנס".

"האדם הראשון שבירך את ביידן היה ביבי נתניהו", אמר טראמפ בריאיון בן 90 דקות שקיים עמו רביד באחוזתו שבפלורידה באפריל השנה, כשהיה נראה שישראל בדרך לבחירות חמישיות ברציפות. "האיש שעשיתי עבורו יותר ממה שעשיתי עבור כל אדם אחר שעבדתי איתו… ביבי היה יכול לשבת בשקט. הוא עשה טעות נוראית".

במהלך כהונתו כראש הממשלה ובמהלך ארבע מערכות הבחירות האחרונות הציג נתניהו את יחסיו עם טראמפ, שהיה פופולרי מאוד בציבור הישראלי, ככרטיס הביקור שלו והשתמש בהם בתעמולת הבחירות. הליכוד הציב ברחבי הארץ שלטי ענק ועליהם תמונה משותפת של טראמפ ונתניהו תחת הכותרת "ליגה אחרת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים