שיתוף
תגובות
לאישה » אופנה וסטייל » טרנד קורונה: אופנת המסכות
ברוח התקופה
יש לך מסכה של גוצ'י? את מסתפקת במסכה אחת או מחזיקה קולקציית מסכות? עד לפני חודשיים השאלות האלה היו נראות מצחיקות, היום הן הופכות למציאות. כשהמציאות יולדת טרנד אופנה
תגיות: ,
אופנת מסכות | צילום: Alejandro Ivan Suarez, שאטרסטוק

לא מעט פעמים הופכים אילוצי המציאות לטרנד אופנתי מעניין והקורונה לא יוצאת דופן. כשאביזר לבוש הופך להכרח, הוא מהר מאוד יקבל גם טוויסט אופנתי – בדיוק כמו שקרה למסכה.

קצת מצחיק שההגבלות בשל הקורונה התחילו מיד אחרי פורים (מי זוכר את זה, זה היה כל כך מזמן). רגע אחרי שהורדנו את המסכות עם פרצוף הליצן, התחלנו לעטות מסכות שבדרך כלל נראו רק על ילדים שהתחפשו לרופאים או אצל רופאים אמיתיים. היום כבר אסור ללכת ברחוב בלי מסכה, כבר התרגלנו, מי שמסתובב בלי הוא המוזר, וכמו כל הכרח, גם פה נולד במהירות הטרנד האופנתי החדש – טרנד המסכות.

בדרך כלל הן כחולות או ירוקות כאלה, מזכירות חדרי ניתוח, אבל המסכות שכאמור הפכו לאקססורי הכי חם של האביב, מקבלות חיים אופנתיים משלהן. רגע אחרי שהוטלה החובה

לעטות מסכות, החלו תופרות מוכשרות להציע מסכות ביתיות במגוון צבעים ודוגמאות. מותאמות לילדים, לנשים או לגברים. המסכות מקושטות בציורים או דוגמאות המתאימים לילדים, אך גם למבוגרים ניתן למצוא מסכות בדוגמת שיני חיות טורפות למשל או בהדפסים שונים, למשל נחש.

גם בתי האופנה תפסו טרמפ על הטרנד ובית האופנה גוצ'י כבר מציע מסכות כשעל המציאה קופצות ידועניות שמציגות ברשתות חברתיות את המסכה הפכה לסוג של סמל סטטוס. למי שרוצה מסכה ממותגת אך לא רוצה לשלם עליה מחיר של מסכת גוצ'י, ברשת האינטרנט ניתן לקנות כיום מסכה עם מיתוג של ענקית הספורט נייקי במחיר לא יקר במיוחד של 25 שקלים בלבד.

נראה כי לא ירחק היום ומסכה מדוגמת אחת כבר לא תספיק לנו. כמו מטפחת או נעליים, יתאימו את המסכה לבגד או לאירוע. כל אישה תצטרך לאחסן בארון מסכה לשבת, ליומיום, לעבודה או ללימודים, מסכה נוחה ומסכה ליציאה וכמובן להתאים כל אחת מהמסכות לשאר האאוטפיט הנבחר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים