שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יועצה של השרה שאשא ביטון נרצח ביריות
הבוקר
הנרצח נחשב למקורב לשר גדעון סער, ומשובץ במקום 17 ברשימת 'תקווה חדשה' לכנסת, כמו כן, היה אמור להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי.
ניידת של משטרת ישראל. אילוסטרציה | צילום: Fotokon, שאטרסטוק

גבר בשנות ה-50 לחייו נורה למוות בכפר ראמה שבגליל. מדיווח ראשוני עלה כי הנרצח הינו מקורב לשר בכיר בממשלה.

מבירור קצר עלה כי הנרצח הוא סאהר אסמעיל, בן 50. הוא היה היועץ של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון לחברה הערבית ונחשב למקורב לשר גדעון סער, ומשובץ במקום 17 ברשימת 'תקווה חדשה' לכנסת, אסמעיל היה אמור להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורווגי.

המועצה המקומית ראמה: "אלמונים ירו למוות בסאהר אסמעיל, היועץ של שרת החינוך שאשא ביטון לחברה הערבית ומקורב לגדעון סער".

אסמאעיל בן העדה הדרוזית הותיר אחריו את אשתו בנאן וילדם עאטף. הוא היה בעל תואר ראשון בחינוך, וכן החזיק בתואר הנדסאי בהנדסה אזרחית. בנוסף, הוא היה חבר בצוות יעוץ תכנית "מיטיב" במרכז הבינתחומי הרצליה, ושימש כרכז רשויות מקומיות בקרן הקיימת לישראל.

פראמדיק מד"א מיכאל בביונישב שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שסבל מפציעה חודרת בגופו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מלשכת שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון נמסר: "שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון קיבלה בתדהמה את הבשורה על רצח יועץ השרה למגזר הערבי סאהר אסמאעיל ונמצאת בקשר שוטף עם משפחתו הקרובה. משפחת משרד החינוך משתתפת באבל הכבד ובצער המשפחה".

שר המשפטים גדעון סער הגיב גם הוא לרצח מקורבו הבוקר: "אדם טוב לב, אוהב אדם ואת המדינה, מנהיג ישר ואמיץ, חבר אמיתי. מתקשה להפנים שלא אראה עוד את סאהר, עם החיוך הנצחי, שעוד אתמול ראיתיו. בטוח שמשטרת ישראל תשים ידה על הרוצחים השפלים ותביאם למשפט צדק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים