שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יועצו של דרעי: "אם יפרוש האופוזיציה תיפגע"
לקראת עסקת טיעון
סרי: "היו לאופוזיציה ארבעה ניצחונות וזה רשום רק על שמו. אם הוא יעזוב את הכנסת תהיה לזה השפעה על האופוזיציה וגם פגיעה קשה בלכידות וביכולת לפעול יחד ולנצח"
ח"כ אריה דרעי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ברק סרי, יועצו לשעבר של חבר הכנסת אריה דרעי (ש"ס) התראיין הבוקר (ב') ברדיו 'קול ברמה', והתייחס לפרישתו המסתמנת של דרעי מהכנסת, בעקבות עסקה עם היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

"כיוון שהיה עינוי דין הוא רצה לגמור עם זה. אנשים לא מבינים מה המשמעות של העינוי הזה. דרעי עבר תהליך קשה, קל לנו לייעץ מהצד".

"לפני שנה וחצי היועמ"ש תדרך עיתונאים מקורבים שמספרים שהוא שוקל בכובד ראש לסגור את התיק. היו מחלוקות בינו לבין גורמים בפרקליטות על סגירת התיק", סיפר. הוא הוסיף כי "לאחר הבחירות דרעי התייעץ עם מקורביו לגבי פרישה מהכנסת בלבד. היו לאופוזיציה ארבעה ניצחונות וזה רשום רק על שמו. אם הוא יעזוב את הכנסת תהיה לזה השפעה על האופוזיציה וגם פגיעה קשה בלכידות וביכולת לפעול יחד ולהביא נצחונות״.

בתוך כך, ההתפטרות מהכנסת אינה דרישה של מנדלבליט אלא יוזמה של דרעי, כי בכך למעשה הוא מייתר את הדיון בשאלת הקלון. כך, הוא מאמין, הוא יוכל להישאר יו"ר ש"ס ולשלוט במפלגה, ויוכל בהמשך להיבחר לכנסת הבאה ואף להתמנות לתפקיד שר – אם יצלח את משוכת בג"ץ.

חתימת ההסכם בין השניים ומימושו אמורים להתרחש כבר בתקופה הקרובה, לפני תום כהונת מנדלבליט כיועץ המשפטי לממשלה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים