שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יו"ר ש"ס אריה דרעי הורשע בעבירות מס
לאחר שהודה
כצפוי, דרעי הודה בעבירות המס בהתאם להסדר הטיעון והורשע בעבירות. מאוחר יותר היום ייערך שלב הטיעונים וגזר הדין צפוי להינתן גם כן בהמשך היום
יו״ר ש״ס אריה דרעי | צילום: יעקב כהן

אחרי שהתפטר מוקדם יותר השבוע מהכנסת, יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע הבוקר (ג') לבית משפט השלום בירושלים שם צפוי להחליט בית המשפט אם לאשר את הסדר הטיעון עם היועמ"ש במסגרתו יודה בעבירות המס ויושת עליו עונש מאסר על תנאי של 12 חודשים וקנס כספי של 180 אלף שקלים.

כצפוי, דרעי הודה בעבירות המס בהתאם להסדר הטיעון והורשע בעבירות. מאוחר יותר היום ייערך שלב הטיעונים וגזר הדין צפוי להינתן גם כן בהמשך היום.

עו"ד ירון גולומב, נציג הפרקליטות, אמר בדיון כי "הצדדים הגיעו להסדר, נבקש להשית עליו מאסר על תנאי של 12 חודשים לשלוש שנים וקנס כספי של 180 אלף שקלים". גולומב הקריא את טיעוני הפרקליטות: "עברייני מס חותרים תחת השוויון בנישאת נטל המס של אזרחי המדינה ופוגעים פגיעה חמורה בתושבי ישראל שנשענים על התקציבים הציבוריים שממומנים על ידי המיסים. בשל העובדה שהגענו להסדר לא אצטט מפסקי דין מוכרים שקובעים את החומרה הגלומה בעבירות מס".

לאחר מכן עבר הפרקליט להסביר מדוע יש לקבל את הסדר הטיעון. לפי הפרקליט מאחורי האישום הראשון עומד דווקא שלמה דרעי, וחלקו של אריה דרעי הוא משני בלבד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים