שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יו"ר שס אריה דרעי יורשע ויתפטר מהכנסת
ההסדר נחתם
התנועה לאיכות השלטון על הסדר הטיעון שנחתם עם דרעי: ״דווקא בשל כך שדרעי הוא נבחר ציבור – גם מבחינת ערכית חייבים להחמיר איתו ולוודא שלא יוכל לשוב לכהן בכנסת״
ח"כ אריה דרעי במליאת הכנסת | צילום: נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

הערב (רביעי) נחתם הסדר הטיעון עם יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי במסגרתו הוא ישלם 180 אלף שקלים קנס, יורשע בשתי עבירות מס ללא כוונה – ויתפטר מחברותו בכנסת. בפרקליטות לא התחייבו שלא לבקש להטיל עליו קלון – אך מסתמן שלא תוגש בקשה כזו.

התנועה לאיכות השלטון הגיבה על הסדר הטיעון המקל שנחתם עם ח״כ אריה דרעי: ״שעות לאחר שפנינו ליועמ״ש בבקשה לשקול שוב את פרטי ההסדר המקל שפורסמו בתקשורת, התבשרנו על חתימת ההסדר.

״מדובר בהסדר טיעון מביש" אומרים בתנועה "אך טרם מאוחר מדי לדרוש קלון על מעשיו של דרעי כך שלא יוכל לשוב לזירה הציבורית. מספיק עם הנחות הסלב. דווקא בשל כך שדרעי הוא נבחר ציבור – גם מבחינת ערכית חייבים להחמיר איתו ולוודא שלא יוכל לשוב לכהן בכנסת בעתיד. חייבים להטיל קלון״.

כזכור מוקדם יותר השבוע נחשף כי השר אריה דרעי יודה במסגרת עסקת טיעון בביצוע עבירות מס ויתפטר מהכנסת. ההתפטרות של דרעי תייתר בעצם את שאלת הקלון בעבירות, והוא יוכל להתמודד שוב בבחירות לכנסת הבאה. על פי העסקה, הניסוח של עבירות המס שבהן הואשם דרעי ירוככו, והוא לא ירצה עונש מאסר או עבודות שירות.

כעת עם התפטרותו מי שצפוי להחליפו הוא חבר הכנסת לשעבר יוסי טייב, שכיהן בשתי הכנסות הקודמות, היה בעבר סגן ראש מועצת קריית יערים ונחשב נציג עולי צרפת בש"ס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים