שיתוף
תגובות
חדשות » יותר מ-700 מיליון הועברו היום לרשויות הערביות
החגיגה נמשכת
בדיון בוועדת הכספים היום אושרה העברת הכספים, כחלק מההסכם הקואליציוני עם מפלגתו של עבאס, כאשר אלו מיועדים בין היתר למלחמה בפשע ובעוני, ולפיתוח תשתיות
יאיר לפיד ומנסור עבאס | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

שבועיים לאחר שמנסור עבאס הודיע כי מפלגתו נשארת בקואליציה ונותנת לה "הזדמנות נוספת", אושרה היום (שלישי) בוועדת הכספים העברת יותר מ-700 מיליון שקלים למגזר הערבי, כחלק מההסכם הקואליציוני עם רע"מ. הכספים מיועדים בין היתר למלחמה בפשע ובעוני, לפיתוח תשתיות, לתחום המדע וכן לצעירים בחברה הערבית.

בסך הכול אושרו בוועדת הכספים שינויים תקציבים בסך של יותר מ-3 מיליארד שקלים, בהם כאמור יותר מ-700 מיליון שקלים לרשויות ערבית. לפי ועדת הכספים, מדובר ביישום החלטות ממשלה למיעוטים וביישום הסכמים קואליציוניים, לצד מענקים שוטפים לרשויות המקומיות לצורך תגבור תקציב רשויות ערביות ודרוזיות.

ברע"מ הביעו שביעות רצון מהעברת הכספים, שעשויה לייצב מעט את המצב בקואליציית 60 הח"כים הרעועה. במקביל, הבוקר פורסמה הצעת מחליטים בעניין העברת 25 מיליון בשתי פעימות עד סוף השנה לבתי חולים בנצרת, דרישתה של ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי (מרצ) שבתחילת השבוע חזרה בה מפרישתה מהקואליציה.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיב להעברת הכספים בציוץ בטוויטר: ‏"כל דקה של בנט על הכיסא עולה לאזרחי ישראל מאות מיליוני שקלים לתומכי טרור, שוללי הציונות וסחטנות פוליטית.   הגיע הזמן להחזיר את ישראל לימין".

ח"כ יעקב אשר אמר הערב בראיון ב'קול ברמה': כי "זעקות 'איפה הכסף' של לפיד נגד החרדים זו הצביעות הכי גדולה שהיתה פה מאז ומעולם. הממשלה הזו עושה מה שהיא רוצה ואין פוצה פה ומצפצף. הציבור החרדי משלם מחיר יקר מצד התקשורת על זה שהוא הולך עם הימין והמסורתיים, אבל זה לא אומר שנזנח את הערכים שלנו ונעבור צד".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים