שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » "ייעוץ עסקי הוא הדבר הבא בעולם התעסוקה"
פריצת דרך
מהו המקצוע שאין מקום אחד מסודר שאפשר ללמוד אותו, הוא מרתק, ולובש צורה חדשה בכל יום, מאתגר וממלא סיפוק ללא הפסקה ויכול לגרום להמון אנשים להתפרנס בכבוד?
ייעוץ עסקי המקצוע הבא | צילום: By Sergey Nivens shutterstock

תחום הייעוץ העסקי.

אחרי למעלה מעשור, עם ניסיון מצטבר בתפקידים בכירים בענפים מגוונים, אלפי הדרכות לחברות הגדולות בעולם העסקי, שיפוט בתחרויות בינלאומיות ליזמים, מיכה שולם היועץ העסקי הוותיק והמוכר החליט שהגיע הזמן להעביר הלאה את הידע.

וזה הזמן שלכם להצטרף לקבוצה קטנה איכותית ואישית ללימודי רזי המקצוע – יועץ עסקי.

אם יש לכם ניסיון עסקי ו/או ניהולי ואם יש לכם את הרצון לעזור לאחרים, להיחשף לעולם מרתק ומאתגר בתחומים משתנים, לפגוש אנשים חדשים בכל יום ולאפשר לעוד ועוד משפחות להקים ולנהל עסק מבוסס יציב וריווחי.

בעבודה מאומצת של מעל שנה, מיכה שולם, אסף ובנה סיליבוס מדוייק של מעל 40 נושאים שבהם ניתקל לאורך השנים אצל רוב בעלי העסקים להם ייעץ. נושאים קריטיים לתפקוד תקין ולהפיכת העסק לריווחי ויציב. החל מפרסום שיווק ומכירות, מערכות ניהול מידע, גיוס וניהול עובדים, תזרים מזומנים, התייעלות ניהול מו"מ ואפילו השפעת חלון הראווה על העסק. התנהלות נכונה מול הבנקים, גיוס אשראי חוץ בנקאי קביעת יעדים בונוסים ושכר עובדים, ביצוע תוכניות הבראה ומניעת פשיטות רגל ועוד עשרות נושאים קריטיים.

בשונה מכל קורס אחר בעולם, מיכה שולם מעמיד לרשות משתתפי הקורס חלק מעשי בו לאחר סיום החלק העיוני, יתקיים מבחן גמר, ומי שעמד במטלות הקורס יקבל ליווי מעשי למשך חצי שנה מול לקוחות אמיתיים בתנאי אמת כשבוגרי הקורס מלווים מייעצים ובונים פתרונות עם ליווי אישי של מיכה שולם עצמו. כך מעבר ללימודים תאורטיים מקצועיים ככל שיהיו, הניסיון האמיתי מגיע מהשטח, ובקורס הזה תקבלו אותו כמו שצריך.

הבונוס הנוסף בקורס יאפשר למצטיינים להצטרף לעבודה מיידית בקבוצת הייעוץ של מיכה שולם כמדריכים ו/או כיועצים. מה שיאפשר פרנסה מיידית בסיום המסלול.

שלושת היתרונות האלה מהווים פריצת דרך בעולם הלימודים בכלל ומאפשרים לראשונה במגזר החרדי לימודים בתחום מרתק, עם דרישה עצומה של מאות יזמים ששוקלים לפתוח עסק, להקים סטרטאפ ולחפש את "המיליון הבא…." בין אם הם צריכים ייעוץ לפתיחה או תכנית למשקיע או דרך להגיע לבנק ולהגיש בקשת אשראי, הם צריכים יועץ עסקי מנוסה שיידע להקשיב, לנתח ולתת פתרון מעשי תוך ליווי התהליך עד למימושו. הדרישה היועצים עסקיים רק גדלה והולכת עקב משבר הקורונה המתמשך, שגרם אפילו לעסקים מבוססים להיקלע לקשיים ולחפש פתרונות לייצוב.

הלימודים והליווי המעשי בקורס "יועצים עסקיים" של מיכה שולם יהיו בכיתה קטנה ואישית, שתאפשר לימוד מעמיק והעברת חומר בצורה מקצועית ואפשרות גם לביצוע ליווי אישי לבוגרים לאורך כל תקופת הליווי.

העמקת הידע הנצבר בתיאוריה והתנסות מעשית תוך ליווי מקצועי וצמוד יאפשר באמת לכל בוגר/ת לשמש כיועץ עצמאי, ולתת שירות מאתגר ומתגמל שיאפשר לכם להתפרנס בכבוד.

אם אתם רוצים לשריין לכם מקום בקבוצה המתגבשת כנסו עכשיו: גם פרנסה, גם לימודים מקצועיים, גם ליווי והתנסות מעשית בשטח, וגם אפשרות להשמה מידית בסיום הקורס? רוצה לשמוע פרטים נוספים? כנס עכשיו

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים