שיתוף
תגובות
בריאות » בריאות המגזר » ינקלביץ' שיתפה 'תפריט' והקפיצה את המערכת
המלונאים זועמים
הודעה שגרתית שהפיצה שרת התפוצות הקפיצה את בעלי המלוניות: "הופתעתי כשנוכחתי לגלות כי ח"כים וח"כיות ביקשו לגזור קופון" • גורם ביהדות התורה: "הציבור לא טיפש"
ח"כ יעקב טסלר בסיור במלונית הקורונה לביא | צילום: באדיבות המצלם

ביום חמישי האחרון היה זה יו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ יעקב טסלר שירד לשטח ובסיור מלוניות שהחל בשעות הבוקר המקודמות במרכז השליטה הארצי של פיקוד העורף ברמלה, שם קיבל תדרוך מפורט מרמ"ט פקהע"ר תא"ל איציק בר. לאחר מכן הצפין לשורה של ביקורים בבתי המלון בצפון, שם מאושפזים חולי קורונה יחד עם בני משפחותיהם,. טסלר עקב מקרוב על מצוקת המאושפזים ויחד עם צוותי המלונות ואנשי פיקוד העורף גובשו ורועננו נהלים לטובת המאושפזים.

בשיחה עם 'בחזית' משחזר ח"כ טסלר, כי יחד עם תא"ל בר הוא פגש במשל"ט את מפקד משל"ט המלוניות אל"ם במיל' ניר בר און שליווה את מהלך הביקור והרחיב על הפעילות הענפה. "על הציבור לזכור שמלונות אלו, אינם מלונות נופש, אלא בתי החלמה לכאלו שהתגלו כמאומתים בבדיקת הקורונה ונשלחו לכאן במטרה לגדוע את שרשרת ההדבקה", אמר.

לדבריו, "נכון שישנם אכזבות, אך יש לזכור כי אלו נחלתם של שני הצדדים, גם של המאושפזים שנמצאים מחוץ לבית ונאלצים להתפשר על נוחות, וגם של צוות המלון הן מבחינת היכולת להעניק שרות כבשגרה והן מבחינת גודל האחריות והדאגה לבריאות העובדים, ברגע שכל צד מבין את השני והערבות ההדדית היא הכוח המניע. חובה לעשות תיאום ציפיות בין החולים ופיקוד העורף".

על הביקור במשל"ט מוסיף טסלר, כי הוא פגש "חיילים בדמות של מלאכים, שעושים הכל על מנת להטיב עם המחלימים, ומשפרים תוך כדי תנועה כמה שאפשר".

"אחד התלונות בהם נתקלנו ביתר שאת במהלך הביקור במלוניות היה המחסור במכונות כביסה לשימוש אורחי המלוניות", משחזר יו"ר הוועדה לפניות הציבור, ח"כ יעקב טסלר ל'בחזית'. "ברור שבמלונית המארחת מאות אורחים, 3-4 מכונות כביסה אינן מספיקות, ובכן כבר עכשיו תגברנו את מספר מכונות הכביסה במלונות הקורונה".

"הציבור חכם ויודע לזהות מי מבקש לעשות עליו סיבוב"

אל הביקור התלוו לאורך כל שעות הסיור אל"מ גיא ברגר, מפקד מחוז צפון מטעם פקע"ר, "הבעל הבית בשטח", יחד עם קצין סיוע אזרחי של פקע"ר, עמרם דהן המוגדר, כ"האיש החזק בשטח" – הגורם שאחראי על המלוניות בארץ. הוא זה שסוגר את החוזים מטעם המדינה וחותם עליהם. עם סיום הסיור סוכם בין כלל הגורמים, כי לשכתו של ח"כ טסלר תרכז את הפניות והתלונות שיעלו מהשטח לטובת הטיפול בהם מול הגורמים המתאימים.

סדר לימוד במלונית הקורונה קיסר | צילום: דניאל סימן טוב

'בחזית' שוחח עם מנהל אחד המלונות שהתאימה עצמה בימים אלו לאוכלוסייה החרדית, ושמע ממנו כי עד ליום חמישי לא היה אף נציג ציבור ברמה של חבר כנסת שביקש להתעניין ולדעת כיצד מתפקדות המלוניות. "היחיד שהתקשר לברר היה ח"כ יעקב טסלר. לכן הופתעתי כשנוכחתי כי ח"כים וח"כיות כאלו ואחרים ביקשו לגזור קופון בכל הקשור לסיוע עבור האוכלוסייה החרדית במלוניות הקורונה".

ביום שישי האחרון הייתה זו חברת הכנסת ינקלביץ', שבהודעה לתקשורת הודיעה לציבור, כי "לאור תלונות רבות על איכות הארוחות במלוניות הקורונה, טיפלתי בנושא מיידית מול הגורמים הרלוונטיים וחברות הקייטרינג".

ינקלביץ' אף טרחה לעצב בטבלת WORD "תפריט עדכני" עם מצרכים בסיסיים לשלושה ארוחות ביום, משל באי המלוניות השתכנו להם ב"מחנה קיץ" מאולתר אליו יצאו יחד עם בני המשפחה בטיול אתגרי מאורגן.

לדברי מנכ"ל מלון כינר מארק ואלך, "בעוד שח"כ טסלר ביקר במלון בסוף השבוע, הרי שחברת הכנסת ינקלביץ' כלל לא הייתה בקשר איתנו. לדעתי, ההודעה שיצאה מלשכתה בה שורבב שמו של מלון כינר ככזה הטעון שיפור במערך בקרת המזון ואיכותו מקורו בטעות ויעידו על כך מאות האורחים שלנו".

לשאלתנו הוא משיב, כי "ביקורו של ח"כ טסלר בסוף השבוע היה הביקור הראשון של נציג ציבור כל שהוא במקום, מאז נפתח המלון במתכונתו הנוכחית".

כזכור, במהדורת האקטואליה של 'בחזית' בסוף השבוע, התבטא בחריפות גורם ביהדות התורה נגד העובדה שחברי כנסת שאינם מייצגים את היהדות החרדית מבקשים כביכול 'לעשות סיבוב' על האוכלוסייה החרדית באמצעות 'דאגה' לאינטרסים שלו.

אותו גורם התבטא בחריפות נגד ח"כ סמוטריץ' שהעלה במליאה הצעת חוק להקמת ועדת החקירה ממלכתית לנוכח היחס המפלה לחרדים על ידי משטרת ישראל. הגורם ביקש להזכיר את תקופת כהונתו של סמוטריץ' כשר התחבורה עם פרוץ הקורונה, כאשר הוטלו הגבלות על התחבורה הציבורית בריכוזי האוכלוסייה החרדית ובתגובה לתלונות שהופנו לעברו השיב השר לשעבר באדישות "מה לעשות שהתחלואה בקרב הציבור החרדי גבוהה מהממוצע?", כך גם ביקש אותו גורם להזכיר את ימיו של סמוטריץ' כשהחזיק תחת ידיו תקציבי עתק שיועדו לגרעינים התורניים, כאשר החינוך החרדי לא ראה אגורה שחוקה מתחת ידיו על אף הפצרות ובקשות חוזרות ונשנות מהנציגות החרדית בכנסת.

לדבריו, "שוב חוזר הניגון והפעם באמצעות ח"כ ינקלביץ' ממפלגת 'כחול לבן' שחרטה על דגלה פגיעה בכל הקדוש והיקר, כאשר דוגמה לכך ראינו בשבוע החולף כאשר בחרה 'להתקזז' בהצבעה על אחד החוקים השנויים במחלוקת מבחינת התורה הקדושה והיהדות החרדית. היא לא הצביעה נגד היא 'התקזזה'. במילים אחרות עשתה ככל שביכולתה שהחוק המנוגד לתורה חלילה לא ייפול ויירד מסדר היום".

"הציבור החרדי הינו ציבור חכם ויודע לזהות מי מהנציגות בכנסת מבקש 'לעשות עליו סיבוב' ומי באמת ידאג לאינטרסים שלו", אמר הגורם בזעם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים