שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » השר שי: "יצאנו יחסית בשלום מחודש רמדאן"
מעורר סערה
עשרות גולשים הגיבו לשר בכאב על כך של-15 נרצחים בחודש הוא קורא "יחסית בשלום". ח"כ אופיר כץ: "אין לתאר את הממשלה הרעה הזאת"
נחמן שי | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר התפוצות וחבר מפלגת העבודה, ח"כ נחמן שי, התראיין הבוקר לגל"צ ועורר סערה לאחר שטען כי ישראל יצאה בשלום מחודש הרמדאן. עשרות גולשים הגיבו לשר בכאב על כך של-15 נרצחים בחודש הוא קורא "יחסית בשלום".

בריאיון אמר השר: "יצאנו יחסית בשלום מחודש רמדאן. מצר על הפיגוע בסוף השבוע ועל אחרים, אבל אנחנו יכולים לרשום לעצמנו שההתנהגות הזהירה והמאופקת הצליחה להשיג תוצאות טובות".

ח"כ אופיר כץ מהליכוד: "עברנו חודש דמים אכזרי וקשה שלא ידענו כמותו שנים רבות. כל יומיים! כל יומיים נרצח ישראלי בחודש הזה ומבחינת הממשלה עברנו אותו בשלום. אין פשוט אין לתאר את הממשלה הרעה הזאת. איך לעזאזל אפשר להגיד תוצאות טובות על חודש שבו נרצחו 15 ישראלים?"

תנועת 'מחאת הקו האדום' שמפגינים רבות נגד הממשלה: "כנראה מדובר על מדינת ישראל בכוכב לכת אחר… האנשים האלו חיים במציאות מקבילה שאין לה שום קשר לחיים פה ההלוויות לא נכנסות להם בלוז אז זה ממש עובר להם ליד האוזן. אנא ה' הושיע נא".

תנועת 'פתאום קם העם' אשר נלחמת נגד הממשלה: "הבהרה לכל הכועסים – לא הבנתם את נחמן בכלל. הוא לא התכוון להרג יהודים, אלא לשרידות הממשלה. אכן, "תוצאות טובות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים