שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » ישראלים בטורקיה קיבלו שיחות מגורם ביטחוני
אזהרת מסע
מוקדם יותר נודע כי האגף ללוחמה בטרור במל"ל הוציא אזהרת מסע לישראלים שנוסעים לטורקיה, זאת מתוך חשש לניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ואזרחים ישראליים בעולם
האקר | צילום: AlyoshinE, שאטרסטוק

ישראלים השוהים בימים אלו בטורקיה סיפרו היום (שני) לעורך מדור תיירות ותעופה של "ישראל היום" שמעון יעיש כי הם מקבלים פניות ממספר טלפון המזוהה תחת שם ערבי. כאשר הם עונים, נשמע מעבר לקו גורם המדבר איתם בעברית עם מבטא ישראלי ומזהיר אותם שלא להתבלט, לא להשתמש בתחבורה ציבורית ולהיזהר ככל הניתן, זאת עקב יום קונקרטי לפיגוע נגד ישראלי במדינה.

מוקדם יותר נודע כי האגף ללוחמה בטרור במטה לביטחון לאומי (מל"ל) הוציא אזהרת מסע לישראלים שנוסעים לטורקיה, זאת מתוך חשש לניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ואזרחים ישראליים ברחבי העולם.

לפי ההודעה: "מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר, גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם". בתוך כך, המל"ל ומערכת הביטחון חידדו את אזהרת המסע לטורקיה וביקשו להבהיר כי מדובר במדינה ברמת סיכון גבוהה לישראלים בימים אלו.

עוד דווח בישראל היום כי עפ"י גורמים במערכת הביטחון, מדובר באזהרות על רקע איום ממשי כלפי ישראלים בזירה הטורקית. כמו כן, חלה עליה ברמת האיום גם במדינות נוספות הגובלות באיראן. לפיכך, על אזרחים ישראלים לשמור על עירנות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים בכל נסיעה לאחת ממדינות אלו.

כזכור, סוכנות הידיעות האיראנית "טאסנים" דיווחה לפני כשבוע על חיסולו של בכיר במשמרות המהפכה האיראניים בבירה טהרן. בארגון הטרור אישרו כי חסן סיאד חדאיארי, בכיר בשורותיו, נהרג במתקפה והאשימו את "היהירות העולמית", כינוי כולל למדינות המערב וישראל, בתקיפה. בהודעת הארגון נכתב כי המחוסל היה בדרגת אל"מ בארגון.

על פי הודעת הארגון, חדאיארי נהרג מחמישה קליעים בשעה שהגיע לביתו ברכבו. בהודעת הארגון נמסרו תנחומים וברכות ל"משפחתו המבורכת של השאהיד" והבטחה כי "זיהוים ומעצרם של התוקפים והמחסלים צפוי וכבר נמצא בדרכו". בנוסף, בהודעת משמרות המהפכה כי הוא נורה על ידי שני חמושים שהגיעו למקום באופנוע, דפוס חיסול המוכר היטב מהתנקשויות במדענים ובכירים איראנים אחרים בעבר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים