שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » ישראל והולנד התחייבו לעבוד יחד מול משבר האקלים
"חלק מהמאבק"
השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, נפגשה היום (שלישי) עם שגריר הולנד בישראל, הנס דוקטר, לראשונה מאז כניסתה לתפקיד
דגלי ישראל והולנד | צילום: Flag World, שאטרסטוק

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, נפגשה היום (שלישי) עם שגריר הולנד בישראל, הנס דוקטר, לראשונה מאז כניסתה לתפקיד. השניים דנו באתגרים ובמטרות המשותפות של המדינות בנושא משבר האקלים, וכן בהשתתפותה של ישראל בוועידת האקלים בגלזגו בנובמבר הקרוב.

השרה תמר זנדברג הודתה לשגריר הנס דוקטר, שבירך על החלטת ממשלת ישראל על מעבר לכלכלה דלת פחמן והחלת מנגנון מיסוי פחמן, וכן על קביעת היעדים להפחתת פליטות גזי חממה. השניים דנו בחשיבות של כלכלה מעגלית ותומכת סביבה, כפי שמנהיגה הולנד, וסיכמו על שיתופי פעולה בין המדינות בנושא זה.

השרה תמר זנדברג והשגריר הנס דוקטר שוחחו גם על קידום שיתופי פעולה גלובליים ואזוריים, בפרט בתחום האנרגיות המתחדשות, שיסייעו להעלות את היעד הישראלי לקראת ועידת האקלים בגלזגו, בשל דחיפות וחשיבות המאמץ העולמי המשותף.

השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג: "שמחתי להיפגש עם שגריר הולנד בישראל, הנס דוקטר. זו הייתה פגישת עבודה טובה, שבמהלכה התחייבנו לעבוד יחד כחלק מהמאבק הגלובלי במשבר האקלים, לקדם חדשנות אקלימית ולהניע שיתופי פעולה כלל עולמיים ואזוריים בנושא. זהו עוד צעד גדול של ישראל בהתמודדות עם משבר האקלים ובמחויבות הבינלאומית שלה בנושא".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים