שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » ישראל תקפה הלילה בפאתי העיר דמשק
גורם צבאי בסוריה
סוכנות הידיעות הרשמית דיווחה כי נגרם נזק כתוצאה מהתקיפה. יצוין כי מדובר בתקיפה השנייה המיוחסת לישראל בתוך פחות משבוע. בישראל, כרגיל, לא מגיבים לדיווחים
התקיפה בסוריה | צילום: סאנא

בסוריה טענו כי ישראל תקפה שוב הלילה (ד') בפאתי העיר דמשק. סוכנות הידיעות הרשמית דיווחה כי נגרם נזק כתוצאה מהתקיפה. יצוין כי מדובר בתקיפה השנייה המיוחסת לישראל בתוך פחות משבוע. בישראל, כרגיל, לא מגיבים לדיווחים.

סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנא, דיווחה כי בשעה 00:56 "ישראל תקפה באמצעות טילים מהאוויר מצפון ישראל כמה אתרים באזור דמשק, כתוצאה מהתקיפה נגרם נזק". על פי דיווח בערוץ אלערביה, התקיפה הישראלית פגעה במחסנים של ארגון הטרור חיזבאללה ומיליציות איראניות באזור זאכיה שבדמשק.

כזכור, רק בשבת האחרונה האשימו בסוריה כי צה"ל תקף עד בסמוך לעיר הבירה דמשק. הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה כי "מערכות ההגנה האווירית של סוריה הופעלו נגד יעדים עוינים מכיוון ישראל".

כאמור, זאת התקיפה השנייה בסוריה המיוחסת לישראל בתוך ימים. בשבת טען משטר אסד כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו לאחר שטילי קרקע-קרקע שוגרו מאזור הצפון לעבר פרברי דמשק, ובתקיפה, שבאופן חריג הייתה באור יום, נפצעו שני חיילים. גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו שבתקיפה נפגעה שיירת נשק של חיזבאללה.

ישראל לא התייחסה לרצף הדיווחים האחרונים, המצביעים על פעילות מוגברת בסוריה ובאים אחרי פגישתו בחודש שעבר של ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בסוצ'י. ישראל ממשיכה להצהיר שלא תאפשר לאיראן להתבסס מעבר לגבול ולהעביר אמצעי לחימה מתקדמים לחיזבאללה, שיחד עמה סייע לנשיא סוריה לשרוד את ההתקוממות נגדו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים