שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כהנא מקדם: 'רב ממלכתי' ידליק במירון במקום האדמו"ר
מתריס נגד החרדים
מדובר בניגוד להמלצה המפורשת של הוועדה לתת את ההדלקה לאדמו"ר מבאיאן כמנהג המקום • מקורב לשר אומר: "שריף חדש הגיע לעיר, אירוע מירון יהיה שונה לחלוטין"
מתן כהנא | צילום: דני שם טוב. דוברות הכנסת

הצעד של השר כהנא בהילולה הקרובה במירון: הדלקה אחת של רב ממלכתי, זאת בניגוד להמלצה המפורשת של הוועדה לתת את ההדלקה לאדמו"ר מבאיאן להדליק את ההדלקה המיתולוגית. כך דווח ב'וואלה'.

מקורב לשר: "מי שחשב שמה שהיה הוא מה שיהיה, כנראה עוד לא למד להכיר את כהנא. שריף חדש הגיע לעיר, אירוע מירון יהיה שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו".

כזכור, הבוקר דווח כי בממשלה צפויים לאשר ביום ראשון את הקרוב את מינוי השר לשירותי דת, מתן כהנא, לשר הממונה על הילולת הרשב"י במירון.

השר כהנא צפוי למנות בתוך שבועיים פרויקטור שיהיה אחראי על ניהול ההילולה. החלטת הממשלה מגיעה בעקבות אימוץ המלצות הביניים של ועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון.

כמו כן, השרים יאשרו הקמת צוות מנכ"לים משותף בראשות מנכ"ל משרד הדתות, צוות שיהיה אחראי על גיבוש תוכנית לאירוע, לרבות מספר המשתתפים בהילולה בכל זמן נתון.

בהצעת המחליטים נאמר כי הממשלה מאמצת את דו"ח הביניים של ועדת החקירה, אך מדגישים כי השר כהנא הוא זה שיכריע אלו מהמסקנות של הוועדה ליישם בפועל ואלו לא, על פי ההצעה מספר המשתתפים יוגבל.

כזכור, בחודש שעבר, חברי ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון הר מירון גיבשו את המלצות הביניים להיערכות בטוחה להילולת ל"ג בעומר תשפ"ב, בעקבות אסון מירון הנורא בו נהרגו 45 בני אדם.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים