שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כוחות הבטחון הרסו 9 ממבני ישיבת חומש
ממשלת שמאל
בשלב זה הרסו הכוחות את מבנה פנימיית הישיבה ושאר המבנים מכותרים לקראת הריסה • מבנה בית המדרש לא נהרס והתלמידים נערכים בו לתחילת יום הלימודים
ההרס בישיבת חומש | צילום: באדיבות המצלם

בפעם הרביעית: מאות שוטרים וחיילים פשטו הלילה על שטח ישיבת חומש עם כלי הריסה כבדים וכיתרו את מבני הישיבה בחומש לקראת הריסתם. לדברי אנשי ישיבת חומש, בשלב זה הרסו הכוחות את מבנה פנימיית הישיבה ושאר המבנים מכותרים לקראת הריסה.

במקום שהו עשרות תלמידי ישיבת חומש ומספר משפחות המתגוררות במקום, שהתעוררו באמצע הלילה על ידי הכוחות והוצאו מהמבנים. נכון לשלב הזה לא נהרס מבנה בית המדרש והתלמידים נערכים בו לתחילת יום הלימודים.

בישיבת חומש מדגישים כי בניגוד להבטחות דוברים מטעם הממשלה מאז רצח יהודה דימנטמן הי"ד הכוחות פועלים להרוס את מבני הישיבה שנבנו לפני רצח יהודה דימנטמן ולא מדובר על מבנים חדשים מהתקופה האחרונה. כזכור, חברים בקואליציה אמרו במספר הזדמנויות כי הממשלה לא תהרוס מבנים שנבנו לפני הרצח וגם שר הביטחון בני גנץ התייחס לעובדה שיש לקחת בחשבון את רצח תלמיד הישיבה בחומש בשיקולים שלא להרוס את הישיבה במקום.

נכון לעכשיו מתאספים תלמידי הישיבה במבנה בית המדרש על מנת שלא להתעמת עם כוחות הצבא במקום.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן תקף את הממשלה על ההרס בחומש: "ההרס הקשה הבוקר בישיבת חומש, הוא אכזריות ורוע של ממשלת ישראל כלפי משפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד, כלפי חבריו בישיבת חומש, חלקם גם נפצעו בפיגוע בו הוא נרצח, כלפי עם ישראל כולו".

"זו ממשלה חלשה שאין לה אומץ להתמודד מול הטרור הערבי בנגב ובלוד אבל יש לה הרבה אומץ ואובססיביות להרע ליהודים בחומש ובמקומות אחרים ביהודה ושומרון. ממשלה שמתנהלת בצורה כזו צריכה להתחלף, עם ישראל יחליף את הממשלה הזו ועם ישראל יבנה את חומש את הישיבה ואת הישוב בחומש מחדש".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים