שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » כוחות צה"ל הפילו רחפן של חיזבאללה
בגבול הצפון
מדובר צה"ל נמסר כי הרחפן הופל בעת שהיה במרחב החטיבה המרחבית "חירם", וכי הוא היה במעקב לכל אורך האירוע. עוד אמרו כי לוחמי צה"ל איתרו רחפן נוסף של ארגון הטרור
תגיות:
רחפן אילוסטרציה | צילום: Josh Sorenson, ויקיפדיה

כוחות צה"ל זיהו לפני זמן קצר רחפן של ארגון הטרור חיזבאללה שחצה משטח לבנון לשטח ישראל במרחב החטיבה המרחבית 'חירם' והפילו אותו – כך נמסר מדובר צה"ל. על פי ההודעה, הרחפן היה במעקב הכוחות לאורך האירוע.

עוד נמסר כי מוקדם יותר היום, לוחמי צה"ל איתרו רחפן נוסף השייך לחיזבאללה במרחב החטיבה המרחבית 'ברעם' שהופל על ידי כוח צה"ל בשבועות האחרונים לאחר שחצה משטח לבנון לשטח ישראל.

הכוח שזיהה והפיל את שני הרחפנים הוא מגדוד האיסוף של אוגדת הגליל, גדוד 869, שזכה שלשום באות ההצטיינות "כוכב הצפון" מאלוף פיקוד הצפון. שני הרחפנים היו ככל הנראה למטרות איסוף וצילום. בשני המקרים ההפלה הייתה באמצעות לוחמה אלקטרונית, ללא יירוט קינטי, זמן קצר לאחר שהרחפנים חדרו לשטח הישראלי.

הפלת הרחפן מגיעה לאחר כמה ימים מתוחים במיוחד באזור יישובי עוטף עזה, לאחר שעשרות רקטות שוגרו מהרצועה לעבר ישראל על ידי ארגון הטרור חמאס על פני כמה ימים. מערכות כיפת ברזל הצליחו ליירט כמה מהטילים – וכמה רקטות אחרות נפלו בשטחים פתוחים. שלושה אזרחים נפצעו קל בזמן שנחבלו בדרכם למרחב מוגן. בתגובה לירי, תקף צה"ל כמה עמדות חמאס ברצועה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים