שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » כך הפכו צעירים חרדיים הקלטה למכונת מזומנים
חותם דיגיטלי
הוא לא עוד אחד שמגיע להבטיח לכם 'כסף קל', אבל בהחלט יש לו קבלות שהוא יכול להתפאר בהן • דורון גושן, הקיבוצניק שהפך צעירים חרדיים לכמעט עשירים, חושף את השיטה
תגיות:
דורון גושן בהרצאה | צילום: באדיבות המצלם

אין הרבה קיבוצניקים שאברכים חרדיים יכולים לכוון את אצבעם אליו ולומר "אני חייב לו". אורח החיים השונה, הקו המחשבתי ההפוך לחלוטין והיחסים בין הצדדים מעולם לא קירבו בין הצדדים. אבל דורון גושן הוא בהחלט המקרה החריג שמסמל דווקא את ההיפך מהמקובל.

הרבה לפני שהדיגיטל חדר למגזר החרדי בצעדי ענק, בזמן שאף אחד עדיין לא חלם על משבר קורונה שיכניס את הזום אלינו הביתה, הוא כבר ליווה צעירים יזמים חרדיים – וזו ממש לא הייתה התחנה הראשונה שלו.

גושן היה רק בן 29 כשגילה את השיטה שבחלוף הזמן תהפוך למכונת המזומנים של אלפי צעירים. יום אחד הוא שוטט להנאתו ברשת וגילה דבר מדהים – אנשים מוכרים הקלטות בייצור ביתי תמורת מאות ואפילו אלפי שקלים, עם אפס הוצאות וים הכנסות. ולא, זה ממש לא היה מובן מאליו. התחום הטרי-משהו שמגלגל כיום מיליארדים מדי חודש, ממש לא היה מוכר אז.

מה שקרה מאותו רגע זה שהיו לה 5 מכירות כבר על היום הראשון, 40 מכירות תוך שבועיים ו-100 מכירות של המוצר תוך חודשיים. היא הכניסה כמה עשרות אלפי ש"ח במקביל לזה שהמשיכה את הטיפולים שלה וההכנסות הרגילות

גושן גילה אז את מה שידוע היום לכולם. ידע = כסף, וכל אחד יכול לייצר את הכסף הזה בכמה פעולות פשוטות, וממש לא מדובר בכסף קטן. גושן התחיל להקליט את עצמו מעביר סדנאות בוידיאו ומכר אותן ברשת. לא חלפו ימים רבים והוא הפך לגורו של ממש.

הביקוש האדיר לידע מקצועי בתחום הזה הפכה אותו למאסטר בתחום, ומאז עסוק גושן אך ורק בללמד את השיטה המבוקשת לעוד ועוד צעירים, יזמים ואנשי עסקים שמחפשים עתיד ירוק יותר.

התלמידים שלו כבר הספיקו לייצר ולמכור מוצרים בכמעט כל תחום ידע אפשרי: בישול, הוראת קריאה, הכנת הילד לגן, שיווק ומכירות, תעסוקה ולימודי מקצוע, לימודי שפות, הורות, זוגיות, תזונה ובריאות, עיצוב, צילום וזו רק התחלת הרשימה…

בשיטה של גושן, בניגוד לכל עסק רגיל שמצריך השקעה של עשרות ומאות אלפי שקלים בהקמתו, שמדברים על מוצרים דיגיטליים ניתן להתחיל מנקודת פתיחה ללא משאבים, ידע מקדים ואפילו ללא עסק. גושן בעצמו בנה עד היום 10 מוצרים דיגיטליים שונים שנמכרו בסכום מצטבר של למעלה משני מליון שקלים.

הקורסים של גושן המשיכו לשגשג ולא פסחו על אף קהילה ומגזר, ובכלל זה המגזר החרדי. זה קרה בדיוק לפני שנתיים, בשנת 2019, אז החליט גושן שאין סיבה שצעירים חרדיים לא ייהנו גם הם מהתשואות הגבוהות בתחום והשיק קורס ייעודי לחרדים. אלא שהמפץ הדיגיטלי שעשה הקורונה במגזר החרדי גרם לו לחשוף כעת בחינם איך הוא עשה למעלה משני מליון שקלים מקורסים דיגיטלים.

גושן חבר לשורה ארוכה של מאסטרים בענף, ביניהם לא מעט דמויות חרדיות ודתיות, ויחד הם השיקו את מיזם "חותם דיגיטלי". מיזם, שלדבריו ישאיר הרבה מעבר לחותם של שיק. באופן תקדימי יעלו המאסטרים בזה אחר זה במשדר מיוחד ויחשפו בחינם לחלוטין את סודות השיטה המנצחת.

לקראת הכנס הוירטואלי הענק, שניתן להירשם אליו בחינם בלינק הזה, משיב לראשונה גושן לכל השאלות ומפריך לא מעט סטיגמות על הענף.

דורון, אתה מבין שזה נשמע יותר חלום ממציאות, אפשר לקבל דוגמה מקורס מצליח?

בשמחה, קח לדוגמא את אחת התלמידות שלי נעמי וולפסון, יש לה עסק שבו היא מטפלת זוגית ועובדת עם המגזר הדתי-חרדי. כשהכרתי את נעמי היא עבדה רק בפורמט של פגישות אישיות 1 על 1 מבוקר עד ערב. ממש לא היתה לה שנייה פנויה כשיש לה מעל הראש תקרת זכוכית של הכנסה ומחסור קבוע בזמן.

תוך זמן קצר מהרגע שהכרנו היא יצאה לרשת עם קורס אינטרנטי פשוט וקצר שנמכר בכמה מאות שקלים. היא מטפלת עם נשמה ונתינה ענקית אבל מעולם לא התעסקה עם שיווק ומכירות באינטרנט בעבר, ואפילו אמרה ש-"זה ממש לא בשבילה".

כל מי שרוצה יכול לקבל גישה להדרכה הזו שבה אני מסביר בדיוק איך זה עובד ומה לעשות, ללא תשלום דרך הקישור הזה. היום זו השליחות שלי. אחרי שאני הוצאתי את עצמי מחובות גדולים לרווחה כלכלית, אני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים להגיע למצב שהם מרוויחים כסף מהידע שלהם

היא פשוט עקבה אחר ההוראות שלי (כמו שאני מלמד בהדרכה הזו), ויישמה את שיטות "שיתופי הפעולה" – בלי שום הוצאה כספית על שיווק. מה שקרה מאותו רגע זה שהיו לה 5 מכירות כבר על היום הראשון, 40 מכירות תוך שבועיים ו-100 מכירות של המוצר תוך חודשיים. היא הכניסה כמה עשרות אלפי ש"ח במקביל לזה שהמשיכה את הטיפולים שלה וההכנסות הרגילות. קורס אינטרנטי, מוצר דיגיטלי שהוא קרוב ל- 100% הכנסה פאסיבית (האנשים שרוכשים אותו פשוט מקשיבים להדרכות מוקלטות).

זה לא נגמר אצל נעמי, יש עוד מאות אנשים שחיים ככה. יש בחור נוסף, שביקש שלא אחשוף את שמו. הוא העלה את הקורס הדיגיטלי שלו שעוזר לאנשים לעבור מבחן מקצועי, לרשת. חיבר את "דף המכירה", לחץ "פליי" ומאותו רגע, בלי שום קידום, אפס שיווק… תוך חודש וחצי הוא הכניס יותר מ-35,000 ש"ח ראשונים – מכירות שקרו כמעט רק בזכות פה לאוזן!.

אבל זה בטח מצריך השקעה ראשונית…

תלוי את מי אתה שואל… אם הולכים למכונים להפקת קורסים. יגידו לך שזה עולה עשרות אלפי ש"ח. אבל בשיטה שאני עובד, מייצרים את הכל מהבית בקרוב ל-0 השקעה כספית. ככה גם התלמידים שלי עושים. אני מוכר את הקורסים האלה במאות אלפי ש"ח.

ובכל זאת, קורסים באינטרנט לציבור החרדי? זה לא נשמע לך כמו פרדוקס?

אני יודע שבמבט ראשוני אני נראה אחד "משלכם", אבל אם יש משהו שאני מכיר טוב מכל אחד אחר בתחום, זה את המגזר החרדי. אחרי שנים על גבי שנים של הדרכת וליווי צעירים ויזמים חרדיים, ניתחתי כל פרט קטן שנוגע למגזר וסייעתי ללא מעט אברכים לייצר הכנסה של עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים. זה בדיוק מה שאני מלמד בקורסים שלי, ועכשיו אני גם נותן את ההדרכה הזו בחינם בשידור החי של כנס "חותם דיגיטלי"!

כל מי שרוצה יכול לקבל גישה להדרכה הזו שבה אני מסביר בדיוק איך זה עובד ומה לעשות, ללא תשלום דרך הקישור הזה. היום זו השליחות שלי. אחרי שאני הוצאתי את עצמי מחובות גדולים לרווחה כלכלית, אני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים להגיע למצב שהם מרוויחים כסף מהידע שלהם, מפנים יותר זמן למשפחה, לימודים וכל מה שחשוב להם והכל תוך שהידע שלהם עוזר למאות אנשים אחרים.

אגב, מעבר לכל הפתרונות שאחשוף בכנס הענק, מה שיאפשרו לצעירים חרדיים רבים להנות גם הם מהשוק, אי אפשר להתעלם מאפקט הקורונה. הדיגיטל במגזר החרדי זינק בעשרות רבות של אחוזים, וצריכת התוכן בו יותר מהכפיל את עצמו. את הצריכה הגוברת הזאת אפשר עכשיו להפוך למכונת מזומנים.

למתעניינים בהדרכה על הפיכת ידע ונסיון למוצרים וקורסים אינטרנטיים – ההדרכה תתקיים בע"ה בימים רביעי-חמישי הקרובים, כ"ח-כ"ט בשבט, התשפ"א, 10-11.2.2021 בשידור חי במחשב וגם בטלפון. הנרשמים יקבלו גם גישה להקלטה.

13 יזמים ו-14 יזמיות מעוררי השראה, נותנים לך על מגש של כסף קיצור דרך מעשיים לתוצאות.

לשריון מקום באירוע "חותם דיגיטלי" הקליקו כאן >>>

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים