שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » כך נמנע את וועדת החקירה הבאה
זה לא נגמר
ראש דסק דתי- חרדי בענף ההסברה של פיקוד העורף בטור ל'בחזית': "נסיון העבר מלמד לצערנו, כי בעת הזו של "לקראת סיום", ישנם לא מעט נפגעים"
תגיות:
רקטה | צילום: Abed Rahim Khatib, שאטרסטוק

התרגלנו לצערנו לכותרות על וועדות חקירה, בדיקות, הסקת מסקנות, חילופי האשמות ועוד ..
המשותף לכולן, שהן עוסקות באסונות שקרו. יש לנו הזדמנות, עכשיו. למנוע את האסון הבא ח"ו.

כל שנדרש מאתנו הוא לא להיות שאננים, להיות עירניים. בימים האחרונים השתרר שקט בגוש דן, אין התרעות. התקשורת מדברת על הפסקת אש קרובה והתחושה שאנחנו לקראת סיום המערכה.

דווקא בעת הזו, חובה עלינו להשמר שבעתיים. נסיון העבר מלמד לצערנו, כי בעת הזו של "לקראת סיום", ישנם לא מעט נפגעים. חשוב לזכור ולשנן למשפחה כולה, זה לא נגמר!

התרעה עלולה להשמע בכל רגע נתון. עלינו לדעת בכל מקום בו אנו נמצאים היכן המרחב המוגן – הכי מוגן שיש. מהו הזמן העומד לרשותנו להתגוננות מרגע קבלת ההתרעה.

להסביר לילדים מה עליהם לעשות אם נשמעת אזעקה כשהם ברחוב, בשטח פתוח – לשכב על הריצפה ולהגן על הראש בעזרת הידיים. כמובן שאם יש בניין סמוך עדיף להכנס אליו ולעלות קומה בחדר המדרגות. להבין שאם אנחנו ברכב, אנחנו יוצאים ממנו בזהירות מיד בהתקבל ההתרעה לשכב על הריצפה ולהגן על הראש בעזרת הידיים

כל אלו הם בבחינת קיום "ונשמרתם לנפשותיכם" וחלילה לנו להכנס לשאננות ולזלזל. כדי שלא נהיה צועקים על לשעבר, נכין את עצמנו מראש ובעז"ה נשמור על חיינו ועל שלומנו.

הכותב הוא קצין בדרגת רב-סרן (במילואים), משמש כראש דסק דתי- חרדי בענף ההסברה של פיקוד העורף.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים