שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » כל הסיבות בגללן בנט צריך לפרוש מהחיים הפוליטיים
מעוז מפרט
ח״כ אבי מעוז שיגר מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט, בו מנה את הסיבות בגללן בנט חייב לפרוש מהחיים הציבוריים מיד. "רק אם תפרוש תוכל לקום ממשלה יציבה"
ח"כ אבי מעוז | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) שיגר מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט בו מנה את הסיבות השונות בגללן הוא חייב לפרוש מהחיים הציבוריים באופן מיידי. לדבריו, רק פרישה של בנט מהחיים הפוליטיים תאפשר הקמת ממשלת ימין של 61 ח"כים, בראשות נתניהו, כבר בכנסת הנוכחית, ללא צורך בבחירות נוספות.

הנוסח המלא: "גדלת בציונות הדתית. שירתת בסיירת מטכ"ל. במלחמת לבנון השניה ראית את חבריך נופלים לידך ומוסרים את נפשם על תחיית האומה בארצה, על "להיות עם חופשי בארצנו, ארץ ציון וירושלים". ובתקופה האחרונה, אתה מחלק את ירושלים".

"אתה אוחז בקרנות המזבח הפוליטי. בשם האחדות, ובשם "רק לא עוד בחירות", אתה מאפשר לאויב הערבי להשתלט על הר הבית. אתה מקבל תכתיבים מירדן, מחמאס ומעבאס, וכנראה בהוראתך הישירה ולכל הפחות ב'רוח המפקד' שנושבת מלשכתך, מורה השר לבטחון פנים למשטרה שלא לפעול בהר הבית".

"ובהר? שם מתנוסס בגאווה 'דגל פלסטין', ומונפת כרזת חמאס הקוראת להילחם בישראל. פעם ידעת מהו כבוד לאומי. ידעת את ערכם של דגל והמנון, של גאוות חיילינו ושוטרינו מול המחבלים המבקשים את נפשנו. היום אתה מספר לציבור (ואולי גם לעצמך?) סיפורים, מהנדס את התודעה, ומנסה להמעיט בערכה של המציאות ההזויה שמתרחשת מול עינינו. גל תעוזה ערבי חסר תקדים שוטף את ארצנו. ערבים נוהגים ברכבת הקלה כבמסגד, מורידים בריש גלי את דגלי ישראל מהרחובות, ודוהרים ברחובותינו תוך לעג וקלס לאזרחי ישראל הרוצים שקט ושלווה".

"אתה מחלק את ירושלים, ומקים דה פקטו מדינה ערבית בלב מדינת ישראל. אתה מיישם את תוכנית החלוקה מתש"ז".

"אתה צריך ללכת הביתה. פרוש מהחיים הפוליטיים. עשה לביתך קצת. תנוח. רק כך תוכל לקום ממשלה יציבה, ממשלה יהודית ולאומית. ממשלה שתשקם את הכבוד הלאומי, שתחזיר לחיילי צה"ל ולשוטרים את הגאווה וההרתעה. ממשלה שתבצר ותחזק את הזהות היהודית של מדינת ישראל, מול כל הקמים עלינו לטשטש את זהותנו ולהנדס את תודעתנו. אני קורא לך: פרוש אדוני רה"מ ו"כשם שמקבלים שכר על הדרישה כך מקבלים שכר על הפרישה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים