שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » כמה תזכורות טכניות קצרות שבטוח יעשו לך סדר
מילה ממני
יש כתבה רביעית ואחרונה בסידרה שמעדכנת אותך על הטרנדים האופנתיים לעונה, פרק נוסף בסיפור 'מלאך לבן' וגם מענה לשאלות שקיבלנו מכן על הסיפור
בדיקת חמץ ומצה לפסח | צילום: Maria Burshtein, שאטרסטוק

אני יודעת שאת לגמרי לגמרי עסוקה עכשיו, וזמן למייל הזה, יש לך בקושי. אז אם פתחת את המייל לרגע של הפוגה, דפדפי הלאה. יש כתבה רביעית ואחרונה בסידרה שמעדכנת אותך על הטרנדים האופנתיים לעונה, פרק נוסף בסיפור 'מלאך לבן' וגם מענה לשאלות שקיבלנו מכן על הסיפור.

מעבר לזה? אני אכתוב קצר קצר כמה תזכורות טכניות קצרות שבטוח יעשו לך סדר:

פירורים, הו, פירורים
האלה שמחביאים בבדיקת חמץ? חשוב לכתוב איפה בדיוק החביאו אותם, כדי שלא יעלמו פתאום. ליתר ביטחון, כל פירור צריך להיות פחות מכזית.

ככה הוא נכנס
מחצות היום של יום שישי כבר לא עושים מלאכה, כמו בחול המועד. אז אל תבני להכניס שם תיקונים, כביסות או משהו בסגנון, תתארגני מראש, שזה לא יפתיע אותך.

ספירת העומר
זוכרת? מתחילים לספור במוצאי החג הראשון. זה הרגע להצטייד בלוח תזכורת או להכניס התרעה יומית לטלפון, שיצלצל בשעה שכבר אפשר לספור, ככה שבטוח לא תשכחי (כי זה ממש מבאס לשכוח כבר ביום הראשון)

תפילה קיצית
הקיץ כבר כאן. תוהה מתי התפילה מעדכנת גרסא? את 'מוריד הטל' מתחילים לומר ממוסף החג הראשון, וביום הראשון של חול המועד ברכת השנים היא כבר ברכה של קיץ. לגברים שמתפללים בבית כנסת זה קל, תמיד יהיה שם מי שידפוטק ויזכיר, אבל לנו כדאי להכין איזו תזכורת קטנה לעניין הזה, כמו סימניה בסידור במקום המתאים, שלא נטוס על טייס אוטומטי.

שמונה ימים חג!
כן, שבת מצטרפת הפעם לפסח. זה אומר להצטייד בכמות קצת יותר גדולה של מצות ולא לשכוח עירוב תבשילין. עוד משהו, מכירת חמץ פוקעת רק אחרי השבת, אז גם בשבת עדיין אל משתמשים בכלים ובמקומו תשנמכרו לגוי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים