שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כנס חירום של ראשי רשויות ביהודה ושומרון
מערכה על C
ראשי המועצות יצאו מהכינוס שהוגדר כמפגש סגור עם מסר חריף: "המאבק הזה הוא קיומי, זו מערכה של כל עם ישראל על גבולות המדינה"
דוד אלחייאני, שלמה נאמן, ישראל גנץ, יוחאי דמרי, יוסי דגן, שי אלון, חננאל דוראני | צילום: דורית שכטר

ראשי הרשויות ועובדי מחלקות של הקרקעות ביו"ש התכנסו השבוע למפגש חירום שיזמה המועצה האזורית גוש עציון בנושא השמירה על אדמות המדינה בשטחי C.

בין משתתפי הכנס: יו"ר מועצת יש"ע, וראש מועצת בקעת הירדן, דוד אלחייאני, מארח הכנס, ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, ראש מועצת הר חברון, יוחאי דמרי, ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, ראש מועצת בית-אל, שי אלון, ראש מועצת קדומים, חננאל דוראני, ואנשי הקרקעות במועצות של יהודה ובשומרון.

במפגש שהוגדר מפגש סגור, ראשי המועצות דנו בהתפתחויות חמורות ביותר בנושא אדמות הלאום ביו"ש ויצאו באמירה ברורה וחד משמעית: המאבק הזה הוא להיות או לחדול, זו מערכה קיומית של כלל עם ישראל, כולנו מחויבים לפעול יחד כדי לעצור השתלטות עוינת על אדמותינו, וחשוב מכך על עתיד ההתיישבות.

ראשי הרשויות קיבלו שורת החלטות אופרטיביות וביניהן הקמת מערך משותף לכלל המועצות והקמת חזית אחידה אל מול גורמי צה"ל, המנהל האזרחי וכמובן מול מערכת פוליטית במערכה על אדמות המדינה.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בוקר טוב אליהו! איפה הייתם כל השנים האחרונות. חברים מקורבים לכם "מרחו" אתכם ומכרו לכם "לוקשים". ואתם זללתם אותם באהבה גלויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים