שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כתב אישום נגד אמא של מחבל בגין הסתה
"לא מנעה"
היום יוגש כתב אישום בגין רצח כנגד אחד המחבלים שהשתתף בפיגוע הירי בו נרצח יהודה דימנטמן הי"ד. בשבוע הבא יוגשו כתבי אישום נגד מחבלים נוספים
יהודה דימנטמן הי"ד על רקע הישוב חומש | צילום: באדיבות המצלם ומיכאל יעקובסון

היום (ה') תגיש הפרקליטות הצבאית כתב אישום בגין רצח כנגד קטין אשר היה שותף ברצח יהודה דימנטמן הי"ד בפיגוע הירי הקשה סמוך לישוב חומש בשומרון. בנוסף, יוגשו היום הצהרות תובע כנגד שני מחבלים בגירים נוספים שביצעו את הירי בפיגוע, ובשבוע הבא יוגשו כנגדם כתבי אישום.

כתב אישום נוסף יוגש גם כנגד אימו של אחד המחבלים על כך שלא מנעה את הפיגוע ואף הסיתה לביצועו. המחבל הקטין, אשר היום יוגש כנגדו כתב אישום, מואשם בכך שהסיע את חוליית המחבלים אל זירת הפיגוע וממנה, וכן נטל חלק מרכזי בהכנות ובהתארגנות לפיגוע הקשה.

ההליכים המשפטיים יתקיימו בבית המשפט הצבאי שומרון בסאלם, וייתכנו אישומים נוספים כנגד עוד מעורבים. משפחתו של דימנטמן תגיע היום לבית המשפט, בליווי עו"ד חיים בלייכר ועו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו.

עו"ד בלייכר מסר "היום מתחיל ההליך המשפטי נגד חוליית המחבלים ושותפיהם אשר פעלו והתארגנו לאורך זמן כדי לרצוח יהודים בסדרת פיגועים. אנו נגיע עם המשפחות ונמשיך להיות חלק מההליך כדי לוודא שכל שותף לחולייה הרצחנית יקבל את העונש המרבי שניתן לתת. יש כאן מלחמה על זכות הקיום שלנו כעם יהודי חופשי בארצו, ובמלחמה צריך להילחם בכל הכלים".

נזכיר כי הפיגוע הקשה התרחש לפני כחודש וחצי, בעת שדימנטמן וחבריו נסעו בסוף יום לימודים בישיבת חומש אל בתיהם. חוליית מחבלים ירתה על רכבם של בחורי הישיבה ממארב בצד הדרך, ולאחר מכן נמלטו מהמקום. מן הירי נפגע יהודה דימנטמן הי"ד מכדור בצווארו אשר הוביל למותו, ושני חבריו נפצעו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים