שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » כתב אישום נגד הערבי שסטר לחרדי ברכבת
הטרור ברשת
כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם לאחד מהם כאבים חזקים בלחי ומשקפי הראייה שלו נשברו. עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו בתנאים מגבילים
תגיות:
הסטירה ברכבת הקלה | צילום: מתוך טיקטוק
ערבי סוטר לבחור ישיבה ברכבת הקלה |

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין בן 17 בגין תקיפה ממניע גזעני ופגיעה בפרטיות. על פי כתב האישום, עלה הנאשם לרכבת הקלה בירושלים בתחנת כיכר ספרא, יחד עם עוד שישה קטינים נוספים. מספר דקות לאחר מכן, בתחנת 'שמעון הצדיק', עלו לרכבת שני צעירים שהתיישבו באחד הספסלים ברכבת בקרון בו ישבה החבורה.

הנאשם הבחין בצעירים שהיו בעלי חזות דתית יהודית והחליט לתקוף אותם. כאשר הרכבת הגיעה לתחנת שועפאט, ניגש הנאשם לעברם של הצעירים, הניף את ידו וסטר בחוזקה בפניהם והכל כאשר האירוע כולו מתועד על ידי חברו. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרם לאחד מהם כאבים חזקים בלחי ומשקפי הראייה שלו נשברו. אף הצעיר הנוסף חש בכאב ומשקפי הראייה שלו עפו מפניו מעוצמת הסטירה.

על פי כתב האישום, הפיץ הנאשם את הסרטון למספר אנשים נוספים. בהמשך, הסרטון הגיע לאדם נוסף שהפיץ את הסרטון ברבים ברשת החברתית 'טיקטוק' כאשר מעל הסרטון מתנוסס כיתוב בערבית שפירושו: "אתם תמשיכו למחוק ואני אמשיך להעלות, זה או העם הפלסטיני או אתם". עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו בתנאים מגבילים.

כזכור צעיר ערבי, ככל הנראה תושב מזרח ירושלים, תיעד את עצמו סוטר לבחור ישיבה במהלך נסיעה רכבת הקלה. הוא אף התגאה במעשה ופרסם את הסרטון ברשת החברתית 'טיקטוק'. בכך החל הנער הערבי את מסע הטרור ברשת שנמשך מספר שבועות, בהם הותקפו יהודים רבים ע"י ערבים. כאשר כלל התקיפות מתועדות והועלו לטיקטוק.

מהמשטרה נמסר אז כי "פעילות חקירה בעקבות סרטון שהופץ אתמול ברשת, הביאה למעצרו לפני זמן קצר של חשוד במעורבות באירוע (21, בית חנינא) והוא הועבר לחקירה. החשוד יובא במהלך הבוקר לבית המשפט שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת". בתיעוד, שהתפרסם אמש בטיקטוק עם כיתוב בערבית, נראה צעיר סוטר בעוצמה לבחור חרדי ברכבת הקלה. לא ברור מתי התרחש האירוע. חשבון הטיקטוק נסגר. העצור הבוקר הוא לא הכה עצמו אלא חשוד אחר במעורבות באירוע.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים