שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » לא יודעים מה לקנות ליקיריכם? קבלו רעיון
מתנה לחג
'כרטיספר' דיגיטלי מבית אור החיים שובר את שוק המתנות ומסתמן כלהיט של שנת התשפ"ב
כרטיספר אונליין | צילום: shutterstock Africa Studio

כולנו מכירים את ההתלבטות המעיקה כשרוצים להעניק מתנה למישהו יקר. בסופו של דבר אנחנו רוצים לתת משהו שיהנה ממנו, בלי להטריח אותו ללכת להחליף. אז מה עושים? איך מצליחים לקלוע לטעמו ולשמח אותו בצורה מושלמת?

ה'כרטיספר של אור החיים מספק את התשובה, כולנו אוהבים ספרים, אין כמו לרכוש ספר חדש ולהתענג על ריח הדפוס הממכר. כבר למעלה מעשור שה'כרטיספר' נמכר ברשת ספרי אור החיים. בזמן הזה נהנו עשרות אלפי חתנים, נערי בר מצווה, בעלים ונשים ממתנה איכותית שעשתה להם טוב על הלב.

אבל החידוש המרענן של השנה הוא כמובן ה'כרטיספר' הדיגיטלי, שמאפשר לכל אחד ואחת להיכנס לאתר, להזמין בקליק 'כרטיספר' עם הסכום המבוקש ולשלוח אותו ישירות למייל או לוואטסאפ של מקבל המתנה. כן! אין צורך לצאת מהבית ולרכוש את הכרטיס פיזית, הכל נעשה אונליין במהירות וביעילות.

הבשורה עשתה לה כנפיים והכרטיס נחטף כלחמניות דיגיטליות טריות. סוד ההצלחה של הכרטיס הוא הקלות שבה ניתן להזמין אותו ולמחוק את סעיף המתנות מרשימת המטלות לחג. כך זה עובד בארבעה צעדים פשוטים:

1. נכנסים לאתר ספרי אור החיים או לסניף הקרוב לביתכם.

2. בוחרים 'כרטיספר' במארז איחולים מושלם (יש אחד יפהפה לראש השנה!).

3. מטעינים בסכום המבוקש.

4. שולחים באהבה ליקיריכם.

כעת אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהנמען שלכם יזכה במתנה הטובה ביותר: לבחור בעצמו את המתנה שלו ממבחר הספרים הבלתי נדלה של ספרי אור החיים. הכרטיספר מגיע עם תוקף ארוך שנים למימוש בזמן הנוח ביותר. והוא פותח עבור המקבלים המאושרים עולם שלם של אפשרויות מרתקות. בעזרתו הוא יוכל לרכוש מתי שירצה, את ספרי הקודש החדשים והמהודרים ולהעשיר את אוצר הספרים הביתי, את המותחן הנמכר הבא שיכבוש בסערה את מדפי הספרות החרדית, ספר מתכונים המרהיב במהדורה אלבומית מושקעת או את דיסק השירים הפופולרי האחרון.

"ה'כרטיספר' כבר הפך למתנה המועדפת על רבים, שהחליטו לחסוך את החיפוש המתמיד אחר מתנה מתאימה, את צירוף פתק ההחלפה ואת הידיעה שהמקבל ייאלץ לבצע את הדרך ההפוכה עם המתנה ביד ולהמיר אותה על פי העדפותיו", מסביר יעקב ביבלה, מנכ"ל ומייסד רשת ספרי אור החיים. "לא משנה מה המטרה – בר מצווה, הוקרה, מסיבת הפתעה, מתנת חג – כשאתם מעניקים 'כרטיספר' אתם מעבירים למעשה את כוח הבחירה אל היקרים לכם והופכים את הרגע למרגש ומושלם עוד יותר".

הכרטיס ניתן למימוש בחנויות הרשת ובאתר. ואל דאגה, צוות ספרי אור החיים כבר ידאג לסייע למקבלי המתנה כשהם יגיעו לממש את ה'כרטיספר' שלהם וימליץ להם על הספרים הטובים באמת שמתאימים להם. בכל זאת, זו המומחיות שלהם.

אז קדימה למה אתם מחכים? עוד לא סידרתם את המתנות לחג?

היכנסו עכשיו והזמינו ליקיריכם מתנה טובה ומתוקה>>>>>>

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים