שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "לא נאפשר לחוקק נגד נתניהו"
התנאי של בנט
בכירים בימינה: לא נאפשר לחוקק את החוק שנאשם בפלילים לא יוכל להרכיב ממשלה • מיכאלי: "אני לא מחרימה את החרדים" • אשר: "לא נהיה עלה תאנה, נקודה"
נתפלי בנט | צילום: אתר הכנסת

לאחר היממה הטעונה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר ימינה נפתלי בנט, בכירים בימינה מבהירים כי לא יאפשרו לגוש המתנגד לנתניהו לחוקק את החוק שאמור למנוע בעתיד מראש ממשלה להרכיב ממשלה בשל כתבי האישום נגדו – כך דווח ב'כאן חדשות'. לטענתם הם מתנגדים לחוק כזה משום שהוא אישי.

ח"כ יעקב אשר אמר הבוקר בריון ל'קול ברמה' כי "בגלל נקמנויות אישיות עלולה לקום פה ממשלה שתסכן את הזהות היהודית במדינה ואת עולם התורה. אני פונה לנתניהו וסער לשבת ולהגיע להבנות, את אותם מאמצים שנתניהו השקיע בחיסונים הוא צריך להשקיע בלשכנע את סער ובנט".

"הדבר היחיד שמחזיק את גוש השינוי זו הפלת נתניהו, ברגע שזה יסתיים, כל אחד יגיש הצעות חוק משלו, מי יבלום את קריב, לפיד? אני לא מבין איך אדם כמו בנט או סער יכולים להיות שותפים לדבר כזה. "אנחנו בתקופת ספינים אז אבהיר מראש, לא נהיה עלה תאנה או משענת לממשלה שאנחנו לא יכולים להיות חלק ממנה, נקודה".

לדבריו, "מי שלא יודע לשבת באופוזיציה לא יכול לשבת גם בקואליציה. כשלפיד היה שר אוצר עשינו עבודה מדהימה ופירקנו את הממשלה, אנחנו לא פוחדים מקרבות, צריך לקחת בחשבון שינסו לפגוע בכל הקדוש לנו ולמנוע זאת בכל דרך".

סגן השר מאיר פרוש אמר בראיון ל׳קול חי׳ כי "אני לא רואה את לפיד, בנט וסער מרכיבים ממשלה כל כך מהר. אך גם אם ירכיבו, אין לנו בעיה חשבת ולהלחם באופוזיציה. אנחנו בכוננות ספיגה. אין לי טענות לסמוטריץ, זו הייתה ההתחייבות לבוחרים שלו במהלך הבחירות. אני לא רואה היתכנות שממשלה בתמיכת הערבים תחזיק מעמד".

ח"כ יועז הנדל מ'תקווה חדשה' כתב בטוויטר כי "בעיני סדר העדיפויות הנכון לציוני וימין הוא ממשלת אחדות בין ימין לשמאל ורק אם אין בררה ממשלת ימין. אחדות היא אידאל יהודי ולאומי, לא רק צורך פוליטי". יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שיתף את הציוץ של הנדל.

יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי אמרה בראיון ל'גל"צ' כי "אני לא מחרימה את החרדים. נרמול הקשר עם החברה הזו – אחת המשימות החשובות. זה שהמפלגות החרדיות בחרו לשעבד עצמן לנתניהו זה רע מאוד – להערכתי זה לא יחזיק לאורך זמן".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. צריך להודות באמת וביושרה: הבעיה הפוליטית עיקרית כיום היא שביבי לא יודע להפסיד בכבוד. מה שהכי מפריע לו הוא שהימין ניצח אבל ביבי הפסיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים