שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » "לא נכיל אף פגיעה בריבונות ישראל"
שר הבטחון מזהיר
גנץ בירך בנאומו את הנשיא ריבלין לרגל פרישתו: "אני מודה לך על הפעולות, הידועות והסודיות, ועל הדרך הממלכתית שתמיד נהגת בה בשמירה על ביטחון ישראל"
בני גנץ | צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון, בני גנץ, השתתף הבוקר (שני) בטקס הענקת פרס ביטחון ישראל, במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומנכ"ל משרד הביטחון אלוף אמיר אשל, בבית הנשיא.

שר הביטחון גנץ אמר: "אני גאה בכך שדווקא בשנה המורכבת הזו, הייצוא הביטחוני נמצא במגמת עלייה ובכוונתי לפעול בכדי שהמדינה תחזק את התעשיות הביטחוניות, תחזק את עצמה. אנחנו מוכרחים להתחזק צבאית, משום שגם אויבינו מתחזקים: ביכולת הדיוק, ביכולת לבצע מתקפות סייבר, ובפיתוח כטב״מים ואמצעים שלא איימו עלינו בעבר".

עוד אמר גנץ: "בימים אלו, המזרח התיכון כולו על סף מירוץ חימוש שייפתח, אם איראן תמשיך להתקדם לעבר חימוש וסף גרעיני. מול האיומים כולם, עיננו פקוחה: מערכי ההגנה שלנו, שפותחו ברובם בישראל, פרוסים, והמודיעין עובד שעות נוספות בייצור מטרות ובזיהוי כוונות".

"אנו ערים לנעשה במרחב, והמדיניות שלנו חד משמעית: לא נכיל אף פגיעה בריבונות ישראל. לא באמצעות בלוני תבערה או רקטות, ולא באמצעים אחרים מצד איראן ושלוחותיה. נגיב בעוצמה, על פי צרכינו ובזמן הנכונים לנו. כך עשינו בעבר וכך נעשה גם היום. אנחנו פועלים כל העת, באמצעים מגוונים ובתיאום הדוק עם בעלות בריתנו ובראשן ארצות הברית. נשתף פעולה עם כל מי שירצה ורוצה להביא ליציבות ולשלום באזור".

בסיום דבריו הודה גנץ לנשיא המדינה ריבלין ואמר: "במשך כהונתך היית בקיא בצורכי מערכת הביטחון תמיד. סייעת לנו בפתיחת דלתות סגורות או כאלו שעמדו להיסגר, ובשמירה על היחסים האסטרטגיים שלנו מול מדינות רבות – כולל ארה"ב – גם בתקופות של קושי. אני מודה לך על הפעולות, הידועות והסודיות, ועל הדרך הממלכתית שתמיד נהגת בה בשמירה על ביטחון ישראל גם כשמסביב יהום הסער".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים