שיתוף
תגובות
בריאות » להיפטר מבעיות בריאותיות ללא תלות אינסופית בתרופות
בריאות בקצה המנהרה
האם חולשה, אלרגיה אביבית, אסטמה, מיגרנות, תפקוד נמוך של בלוטת התריס ועוד, הם אורחים מוכרים בביתך? את מוזמנת לגלות שאפשר גם אחרת!
| צילום: shutterstock| By Syda Productions

 רחל עובדת כל יום במשרד, חוזרת הביתה לילדים ומתפקדת בבית במאה אחוז. אם נשאל אותה, היא תגדיר את עצמה בריאה. כשננסה להבין אם אין משהו שמציק לה, היא תיזכר פתאום בחולשה שבאה לבקר מידי פעם, בהתקפות האסטמה המציקות וכאבי ראש שבאים והולכים, שמציקים ומקשים על הפעילות. אבל מה זה משנה? היא שואלת, העיקר שאני ממשיכה לפעול ולחיות. כל השאר? זו כנראה גזירת גורל.

גם פרידה תספר לנו על חיים מאושרים, לה ולמשפחתה. נכון שהקטן והבינוני סובלים מאלרגיה חריפה והבעל עם סוכר גבולי, אבל חוץ מזה הכל בסדר. הם חיים ונושמים. מתמודדים עם האתגרים, סובלים בשקט, נוטלים תרופות וסטרואידים לפי הצורך, ומודים להשם על כל יום.

אם נשאל את עצמנו, נגלה שרובנו מתמודדים עם בעיות רפואיות קלות, בינוניות או קשות, מנסים לצלוח את היומיום ולטפל בסימפטומים בהצלחה או קצת פחות. רובנו בטוחים שעייפות וחולשה הם חלק אינטגרלי מהחיים, שנזלת או אלרגיה אביבית הם כורח המציאות, וכאבי מיגרנה הם בלתי הפיכים.

שושנה אפלגרד, מפתחת שיטת 'דור בריא', מגלה לנו שאפשר אחרת!

שאין שום חובה לסבול ממצוקות בריאותיות או להיות תלויים בתרופות. כי הבריאות היא המצב התקין והנורמלי בעולם, (ד"ר שלטון) והיות האדם בריא הוא מדרכי הבורא.(הרמב"ם)

אז מה קרה? כיצד הגענו למצב כזה, של כאבים וחוליים, בזמן שהדרך הטבעית והנכונה שלנו היא לחיות בבריאות? מדוע אנחנו מוצאים את עצמנו פעם אחר פעם עם סימפטומים מציקים או עם מחלות כרוניות קשות?

הסיבה לכך נעוצה בחוסר הידע שלנו בבריאות אמיתית, וחוסר במקורות מידע אמינים בנושא. למרבה הצער, הידע הבריאותי שמסתובב בעולם הינו מוטעה, חלקי ומגמתי ומוביל לחולי. תאגידי המזון והתרופות הגדולים חוששים שהחשיפה שלנו למידע יפגע בהם ובכיסם, ועושים כל שביכולתם בשביל שלא נחשף לפרטים נחוצים. וכך הם מנהלים את כל המערכה…

מה הפתרון? כיצד נשיג את המידע הנחוץ, שיכניס אותנו למעגל של חיים בריאים, אנרגטיים ונטולי תרופות? איך נגדל דור בריא, שימשיך הלאה את שרשרת הבריאות?

לשושנה אפלגרד יש בשורה מופלאה, שתסייע לך להכיר את החיים הטובים שעליהם את חולמת. והם נמצאים במרחק נגיעה ממך. גם את יכולה ליהנות משגרה אחרת, בה אין בלקסיקון השוטף מושגים כמו: רופאים, תרופות, בית מרקחת, בית חולים, אבחונים, בדיקות, פחד ממחלות וכו'.

שושנה עצמה עומדת מאחורי מאות 'ניסים' ומקרי ריפוי בעולם הרפואה הטבעית. בעקבות שיטת 'דור בריא', אותה פיתחה, היא הצליחה בס"ד לעזור למאות אנשים, נשים וילדים שסבלו ממקרים קלים וקשים כאחד: לקשיי נשימה ואסטמה, למיגרנות, להשמנה, להפרעות קשב וריכוז ואפילו לסוכרת.

האנשים הללו קמו לבוקר חדש, ובמקום סבל וטיפולים מבוססי כימיקלים, הם נהנים מחיים שלווים ובריאים, נטולי בעיות ומחלות.

מתוך מאות המקרים, הבאנו עבורכם שני סיפורים מרגשים שמוכיחים שיש תקווה….

תמר, אישה צעירה ואמא לכמה קטנטנים סבלה מחולשה כרונית, דלקות, אקזמה ואלרגיות, זאת בנוסף לסוכרת המסוכנת שדרדרה את מצבה הבריאותי. הרופא התאים לה תרופות שונות אך היא לא וויתרה על החיים ועל איכות החיים, וחיפשה דרך לצאת מהביצה הטובענית.

לפני 3 חדשים היא הגיעה לשושנה ונרשמה לתוכנית הליווי המהפכנית " 180 מעלות של שינוי לאישה, לאמא ולמשפחה" במהלכה נחשפה לתוכנית רפואית מקצועית ופרקטית, ובעיקר משנה חיים. במפגש האחרון היא סיפרה על תהליך הריפוי האישי המדהים שלה. היא נרפאה מהסוכרת, החולשה שלה נעלמה, כך גם האלרגיות והתרופות למיניהם.

גם אסתי הגיעה לשיעור המבוא של הקורס מתוך ביטחון שהיא בריאה לחלוטין ואין מה לחדש לה. אבל החל מהשיעור הראשון נפתחו בפניה עולמות חדשים, היא הבינה כמה חיה לפי מיתוסים שגויים.

לאחר מספר חודשים העידה בהתרגשות שגילתה עולם של חיים בריאים באמת. בנה הקטן נגמל מהברונכיט והמשאפים, חילוף החומרים שלה השתנה פלאים והיא אף הצליחה להיפקד בלי טיפולים. לכל אורך הדרך עד ללידה היא זכתה לבריאות מיטבית ולא סבלה מבחילות, כהרגלה. גם ערכי הדם נותרו מעולים, ללא שום תוספים. והכי חשוב: בני הבית מאושרים ונהנים ממאכלים נפלאים ואיכותיים.

אם גם את מבקשת להיפטר מהבעיה הבריאותית, לוודא שאת לא עושה טעויות הרסניות בבחירת התפריט הנכון עבורך ועבור משפחתך, אם גם את מעוניינת ליצור שגרת בוקר שתכין את הגוף לריפוי מלא, ואם את שואפת למגר את אי הנוחות שנגרם לך ולגופך כתוצאה מ'הבעיה' אותה את חווה ולמנוע מחלות שעלולות לצוץ בעתיד,

את מוזמנת להצטרף לוובינר (שיעור חי) מרתק ומהפכני, שיתקיים ביום שני ג' באב, 12/7/21, בו תגלי את סוד החיים הטובים באמת. ובינינו, מי לא רוצה לגדל דור בריא?

השידור החי הינו ללא עלות אך דורש הרשמה מראש.

לשידור החי הרשמי עכשיו >>>כאן

מספר המקומות מוגבל הרשמי עכשיו >>>כאן

או שלחי מייל עם הנושא רשמי אותי להדרכה עכשיו! (בחזית) ל- [email protected]

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים