שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לוין: "משפט נתניהו צריך להיסגר מייד"
פרשת האזנות
יו"ר סיעת הליכוד הגיב: "החקירה והליכי ההעמדה לדין מזוהמים עד היסוד בשרשרת של עבירות קשות. האישומים תקדימיים ומופרכים"
חברי הכנסת בנימין נתניהו ויריב לוין | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, בתגובה על הפרסומים בעניין תיקי נתניהו: "רעידת אדמה שצריכה לזעזע כל אזרח מתרחשת לנגד עינינו. הראיות בדבר שימוש בתוכנת ריגול לשם האזנה לאזרחים ובהם פקידי ממשלה בכירים, הוא פרשת ווטרגייט ענקית, כאן בישראל".

"רשימת האמצעים הפסולים מפחידה – האזנות בניגוד לחוק ובלי צו שופט, רמיסת פרטיות של עדים, איומים, מעשי סחיטה סדרתיים, העלמת מידע, הדלפות פליליות שיטתיות ומכוונות. אינספור עבירות פליליות חמורות. שימוש מבהיל בכח העצום שנתון בידי ראשי מערכת אכיפת החוק כדי להחליף ראש ממשלה שנבחר על ידי הציבור".

"הגיע הזמן לומר בקול ברור: משפט נתניהו צריך להיסגר מייד. החקירה והליכי ההעמדה לדין מזוהמים עד היסוד בשרשרת של עבירות קשות. האישומים תקדימיים ומופרכים".

"במקום לעסוק בסיגרים ובכתבות באתר אינטרנט, צריך לחקור ולהעמיד לדין את מי שבאמת ביצע עבירות חמורות כדי להדיח ראש ממשלה מכהן. לחקור ולהעמיד לדין את מי שאמור היה לאכוף את החוק, אבל ניצל את כחו לרעה ומעל באמון שנתנה בו החברה הישראלית כולה".

"זה אמנם חשוב לנתניהו, אבל זה הרבה הרבה יותר חשוב לכל אחת ואחד מאתנו, הן מימין והן משמאל. זה לא עניין פוליטי. זה נוגע לחירויות האישיות הבסיסיות ביותר, לכל מה שמבדיל בין דמוקרטיה לדיקטטורה חשוכה. זה אירוע מכונן. אירוע בקנה מידה הסטורי. אירוע שיכריע את עתידה של ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. מתחיל להפחיד להיות כאן אזרח במדינת ישראל, מסמנים אנשים ומפעילים נגדם שיטות שנהוגות רק במשטרים אפלים וטוטליטריים, ואין כל פוצה פה, ואין כל בקרה ופיקוח. בתי המשפט הפרקליטות והיועמש נתונים ללחצים רבים, ומלאכתם מושפעת מכך. פשוט מפחיד וגם יקר מאד לחיות כאן. די נמאס מכל השחיתויות, יוקר המחיה, ובעיקר מהשקרים הרבים שמפזרים פוליטיקאים ללא כל כיסוי וללא כל בושה, רק בשביל להיות בשלטון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים