שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » כותל המזרח » מאות כתבו ונבחנו על חידושים בתורתו של מרן
לזכר הגר"ע יוסף
ביוזמת מועצת רכסים התקיים מיזם לעידוד ההגות בתורתו של מרן זיע"א, במסגרתה בני הישיבות ואברכים שיננו את הלכותיו ונבחנו אצל רבנים הבקיאים בהלכות מרן
הרב דן כהן | צילום: באדיבות המצלם

עמלי התורה ביישוב רכסים הצטרפו ליוזמה הברוכה לקראת יום ההילולא השביעי לאביר הרועים, מרן רבינו עובדיה יוסף זיע"א.

ביוזמת ראש מועצת רכסים, דן כהן, התקיים ברכסים מיזם לעידוד לומדי ועמלי התורה בעיר להגות ולחדש בתורתו של מרן זיע"א ולהיבחן על דברי התורה וההלכות שחידש מרן. 

התחרות עתידה להפוך למסורת שנתית, לעודד את החקירה והעיון בפסיקותיו ההלכתיות של מרן, ולעודד פרסום של עוד ועוד חיבורים העוסקים במשנתו ההלכתית והעיונית הגדולה שהותיר מרן לדורות הבאים. 

הכרזת הזוכים הייתה אמורה להתקיים בסמיכות ליום ההילולא של מרן זיע"א, אולם בשל מגפת הקורונה, נאלצה המועצה לדחות את חלוקת הפרסים עד לימי החנוכה.

במסגרת היוזמה, בני ישיבות, אברכים ועמלי התורה, למדו ושיננו את הלכותיו של מרן זיע"א, ונבחנו על הלכות אלו אצל רבנים מובהקים הבקיאים בהלכות שכתב וחיבר מרן.

המשתתפים בתחרות השתתפו באמצעות כתיבת חידושי תורה כשאיפתו של מרן שעודד בחייו את לומדי התורה, לעלות את חידושי התורה על הכתב, היות ויש בזה תועלת גדולה ללומד.

חידושי התורה הועברו לעיון ועדת רבנים שדירגה את איכות הכתיבה של חידושי התורה וזיכתה את הכותבים שזכו לעיין ולהגיע לאמיתה של תורה בפרסים יקרי ערך. כל נבחן שעבר שלושה מבחנים זכה בפרס יקר ערך ללא הגרלה.

בין המשתתפים התקיימה הגרלה על סטים של ספרי מרן וכרטיסים לרכישת ספרים בסכום של 1,000 שקל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים