שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן ומיכאלי נגד התיירות וסוכני הנסיעות
מנותקים
במהלך הדיון בישיבת הממשלה התייחסו השרים גם להשלכות של ההגבלות על הציבור, שרת התחבורה מרב מיכאלי טענה ש"לגיטמי להקריב את ענף התיירות"
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

במהלך הדיון בישיבת הממשלה התייחסו השרים גם להשלכות של ההגבלות על הציבור, שרת התחבורה מרב מיכאלי טענה ש"לגיטמי להקריב את ענף התיירות". שר האוצר ליברמן טען: "לגבי סוכני נסיעות ומורי דרך צריך לומר: תתחילו לשנות מקצוע".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "חוסר רגישות משווע. ממשלה אטומה שמעניין אותה רק השררה והכבוד ששכחה את העם שנאנק תחת גזרותיה. ממשלה שבעה במינויים ותפקידים, לעולם לא תבין את הרעב המובטל שכל מה שהוא מבקש זה לעבוד כדי להתפרנס ולעשות מה שהוא יודע".

שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כץ: "ליברמן בתגובה להצעות לסייע למי שיפגע מהקורונה: "אני לא רוצה להיות כמו בממשלה הקודמת לחלק כסף לכל מי שמרים את היד, שילכו לחפש עבודה חדשה". איזו גסות ואטימות לב. אני גאה בסיוע שנתתי למיליון מובטלים ומאות אלפי עצמאים לעבור את המשבר והתקופה הקשה".

ח"כ קטי שטרית יו"ר משותפת לשדולת התיירות בעקבות דבריה של השרה מיכאלי והשר ליברמן: "ענף התיירות חווה משבר אדיר, עסקים נסגרים, ואנשים בגילאים מבוגרים לא יכולים להחליף מקצוע. הממשלה הזאת מנותקת ומנוכרת שלא סופרת את ענף התיירות ככלל ומורי הדרך בפרט. ממשלה שבעה ומדושנת עונג. אני פשוט בהלם מהקלות בה הם מתייחסים למפעל חיים של אנשים".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. כן, ליברמן לא סגר אשדה התעופה בזמן, לא סיפק הסברה לעם בזמן אמת, סגר את כל העסקים בסגרים ושילם להם גרושים אם בכלל ודפק את הכלכלה במדינה.
    מה מנותק באמירה הזו? הוא צודק. כל מי שנדפק בקורונה שינה עבודה. לא היתה ברירה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים