שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ליברמן קורא לקדם חוק שימנע מנתניהו לכהן
"כמו באיראן"
יו"ר ישראל ביתנו: "השלב הראשון עובר דרך הצעת החוק שתמנע מח"כ עם כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה". הליכוד: "גוש שינוי הוא מונח מכובס לגוש אנטי דמוקרטי"
יו"ר ישראל ביתנו , אביגדור ליברמן | צילום: מיכאל לוריה

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קורא לקדם חוק שימנע מנתניהו להרכיב ממשלה: "‏אני מחויב לעשות הכל על מנת למנוע בחירות נוספות. השלב הראשון עובר דרך הצעת החוק שתמנע מחבר כנסת עם כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה. אני מצפה מכל הצדדים שמייחלים לשינוי, עליו דיברו בחודשים האחרונים, לגלות אחריות ולהצטרף להצעת חוק זו", כתב ליברמן בטוויטר.

מהליכוד נמסר כי "גוש שינוי הוא מונח מכובס לגוש אנטי דמוקרטי. השינוי היחיד שהם באמת רוצים להביא הם חוקים הקיימים רק באיראן לסינון מועמדים ולהביא לביטול הבחירה הדמוקרטית של למעלה ממיליון אזרחים בישראל".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר הגיב להצעת ליברמן: "חקיקה פרסונאלית נגד נתניהו תהיה בכיה לדורות. היא תעמוד לנו לרועץ ותציג אותנו בעולם כמשטר אפל. בדמוקרטיה רק הציבור מחליט במי הוא בוחר להנהגת המדינה".

סגן שר הבריאות יואב קיש מהליכוד כתב בטוויטר: "במקום לדבר על חוקים פרסונלים צריך לדבר על חקיקת פיסקת התגברות! סוף סוף בכנסת ה24 יש לנו הזדמנות אמיתית לעשות את הרפורמה הכל כך נדרשת במערכת המשפט. גדעון סער ואביגדור ליברמן האם תצטרפו לקואליצית פיסקת התגברות?"

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער מסר מוקדם יותר כי "עם פרסום התוצאות הסופיות של הבחירות ברור שלנתניהו אין רוב להקמת ממשלה בראשותו. עתה יש לפעול למיצוי האפשרות להקמת ממשלת שינוי. כפי שהודעתי בליל הבחירות: אגו לא יהיה שיקול".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים