שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "למזלנו ה' ריחם עלינו וגנץ לא יהיה ראש ממשלה"
מתקפה אישית
יו"ר דגל התורה: "יש לנו בעיה, אנחנו, החרדים. אנחנו הולכים עם נתניהו. זאת תמונת המצב. כל הניקוז של "רק לא נתניהו" עכשיו מתלבש עלינו"
תגיות:
משה גפני, בני גנץ, גבי אשכנזי | צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני התייחס במליאת הכנסת למאבק הקנסות ואמר: "רבותיי חברי הכנסת, אני גר בבני ברק, הנכדה שלי לומדת בגן ילדים בבני ברק, והיא בבית כבר הרבה מאוד זמן. בבית. הגן סגור. יש לי נכדים בבני ברק בתלמודי תורה. עכשיו, כשיצאתי מבני ברק לכנסת, הם היו אצלי בבית. הם בחדר סגור. הם לא הולכים לתלמוד תורה, תלמוד התורה סגור. כמוהם, ואני מכיר את העיר הזאת – הרוב המוחלט סגור. סגור. סגורים תלמודי התורה, סגורים בתי הספר, סגורים גני הילדים. לא רלוונטי לחלוטין".

"יש לנו בעיה, אנחנו, החרדים. יש לנו שתי בעיות: בעיה אחת – אנחנו נראים אותו דבר, אז אם רואים מישהו שמשתולל ועושה דברים שאסור לעשות והוא אלים, אז זה אני – הוא נראה כמוני. זה דבר אחד. הדבר השני – אנחנו הולכים עם נתניהו. זאת תמונת המצב. כל הניקוז של "רק לא נתניהו" עכשיו מתלבש עלינו. אם אנחנו היינו הולכים עם בני גנץ – לפי דעתי הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה, הוא גם לא מתאים להיות חבר כנסת, אבל אם היינו הולכים איתו לא היו התקפות נגדנו".

"מילה אחת לא שמעתי בדיון הזה על זה שחופי הים בתל אביב היו מלאים, לא שמעתי – על הבריאות, על הנפש, על מה שזה גורם לתחלואה, מה שזה גורם לחולים קשים. לא שמעתי על אותם מועדונים מתחת לאדמה שפועלים בתקופת הסגר, לא ראיתי את העליהום הזה, שמישהו יבוא ויגיד. רק הנכד שלי, שיושב ולומד עם ספר בבית, רק הוא אשם, כי הוא מביא את התחלואה. בושה וחרפה. פגיעה באינטליגנציה הכי חמורה שיכולה להיות".

"איפה היו כחול לבן לפני חודשיים? הרי החוק הזה כבר עלה מזמן, ואנחנו הסכמנו, אנחנו החרדים הסכמנו לחוק. ביקשנו לעשות שינויים – הרי אי-אפשר להעביר חוק בצורה כזאת, הוא לא יפתור את הבעיה – אבל הסכמנו. יש פה במליאה אנשים שיושבים עכשיו ויודעים שהייתה הסכמה. הם לא דרשו את זה. כחול לבן דרשו את הרוטציה על ראשות הממשלה. לא עניינה אותם תחלואה, לא עניינו אותם חולים קשים שנמצאים בבתי החולים, לא עניינה אותם אי-ספיקה של חולים בבתי החולים. עניין אותם שבני גנץ יקבל את הרוטציה, את ראשות הממשלה. למזלנו הרב הקדוש ברוך הוא ריחם עלינו, והוא לא יהיה ראש ממשלה".

"הוא לא יהיה ראש ממשלה. זאת הייתה סכנת נפשות אם הוא היה ראש ממשלה. מה שמעניין אותו זה רק הוא עצמו, רק המפלגה שלו. אני לא יודע אם היא עוד קיימת מאז שהתחלתי לדבר, אם הם כבר עברו את אחוז החסימה או עוד לא. עכשיו יש להם בעיה: החרדים לא נותנים להעביר את החוק. יעקב אשר לא נותן להעביר את החוק. הוא דיבר איתי, הוא אמר לי שהוא מעביר את זה, אבל מה זה משנה, הוא נראה כמו החרדי ששרף אוטובוס, הוא נראה אותו דבר. אין לכם אף אחד. יש לכם את בני גנץ. הוא לא מבין מה שנעשה בכנסת – פה הוא מתנה את זה בזה ואת זה בזה", דברי גפני.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים