שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » לפיד: "אין כסף לילדים אבל למימון השרים יש"
שב ותוקף
יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד במתקפה משולחת כל רסן נגד שותפו לשעבר, יו"ר 'כחול לבן' גנץ: "או שכחול לבן יצביעו אתנו אי אמון, או שנלך לבחירות. ככה אי אפשר להמשיך"
יאיר לפיד | צילום: אלעד גוטמן

יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יאיר לפיד שב ותוקף את עמיתו עד לא מכבר, יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, על התנהלותו מתוך הממשלה.

בפתח ישיבת הסיעה התייחס לפיד למאבקים בתוך הקואליציה והביע אכזבה מהעובדה ש'כחול לבן' ממשיכה למלא את תוחלת ימיה של הממשלה, למרות הביקורת שחבריה משמיעים באופן תדיר נגד התנהלותה.

לפיד התייחס לדברים שהשמיע שר הביטחון ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ בישיבת קבינט הקורונה אתמול והשיב לטענותיו. "בני גנץ אמר אתמול בישיבת הקבינט, אני מתוסכל, אנחנו יושבים פה שעות על גבי שעות ולא מחליטים כלום.", אמר לפיד. "אתה מתוסכל?! אתה יודע איך מרגישים הורים לשלושה ילדים שכבר חודשים תקועים בבית?! צריך מהר ממשלה אחרת, מתפקדת, שתעשה את העבודה ותחזיר את הילדים לבתי הספר".

בהמשך דבריו הביע לפיד אכזבה מכך ש'כחול לבן' אינה מצטרפת להצבעות אי האמון בממשלה על אף האולטימטומים החוזרים ונשנים המועברים מכיוונה לעברו של ראש הממשלה, "או שכחול לבן יצביעו אתנו אי אמון, או שנלך לבחירות. ככה אי אפשר להמשיך".

עוד התייחס לפיד לדברי ראש הממשלה בישיבת הקבינט על אי יכולת תקציבית לאשר לפי שעה פתיחת כיתוב א' וב' על פי מתווה הקפסולות ותהה, כי "אם אין לנתניהו את היכולת לממן בתי ספר לילדים, איך יש לו את היכולת לממן ממשלה של 36 שרים? את היכולת לממן שר לענייני מים, שרה לקידום קהילות לא קיימות. איך יש לו את היכולת לממן לעצמו מטוס פרטי במיליארד שקל? הממשלה הזו היא האירוע הכי בזבזני, הכי מופקר, הכי חסר אחריות בתולדות המדינה", קבע לפיד.

הוא הוסיף, כי "את בתי הספר בישראל צריך לפתוח. שיפתחו חמישה ימים בשבוע. שיפתחו חמש שעות ביום, אבל שיפתחו. יש פתרונות: לימודים באוויר הפתוח. העברת סמכויות למנהלים ורשויות המקומיות. שימוש בהורים מתנדבים. מערך בדיקות בתוך בתי הספר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים