שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "רק עלינו ניתן לסמוך באי ישיבה עם נתניהו"
לפיד נגד סער
לפיד בישיבת הסיעה: "נמאס לציבור מפוליטיקאים שמבטיחים ולא מקיימים. הוא פוחד מעוד פוליטיקאים שאומרים שלא יישבו עם נתניהו, ואז רצים לממשלה של נתניהו"
יאיר לפיד | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד התייחס במרומז במהלך ישיבת הסיעה להקמת המפלגה החדשה בראשות חבר הכנסת גדעון סער, כשהוא מתייחס להבטחות פוליטיקאים שלא לשבת באותה ממשלה עם בנימין נתניהו. "הציבור איבד אמון במערכת הפוליטית. בצדק גמור. נמאס לו מפוליטיקאים שמבטיחים ולא מקיימים. הוא פוחד מעוד פוליטיקאים שאומרים שלא יישבו עם נתניהו, ואז רצים לממשלה של נתניהו", אמר לפיד.

"רק לנו אפשר להאמין כשאנחנו אומרים שלא נשב עם נתניהו. תאמינו רק למי שכבר הוכיח לכם שאפשר לסמוך עליו. אנחנו לא נוותר על ערכים בשביל כסאות. הוכחנו את זה, יותר מפעם אחת", אמר לפיד כשהוא מוסיף, כי "ישראל זקוקה להנהגה של אנשים שאפשר לסמוך עליהם. שירגיעו את המערכת. שפותרים בעיות, לא יוצרים בעיות. אם לא נחליף הנהגה אנחנו בדרך למשבר כלכלי".

עוד אמר ח"כ לפיד, כי "אזרחי ישראל צריכים ממשלה שתביא יציבות. שתחזיר את האמון. בלי יציבות אי אפשר יהיה להרים את הכלכלה. בלי אמון לא נוכל להתמודד עם המגיפה ולהוריד את מפלס השנאה".

לדבריו, "בבחירות האלה, אפשר לנצח. כל המפה הפוליטית השתנתה בשבוע האחרון. יש פה הזדמנות שלא היתה שנים. בפעם הראשונה מזה שנים, אין כזה דבר יותר הגוש של נתניהו. הוא איבד את הגוש".

"אם מדינת ישראל רוצה יציבות – יש עתיד היא אי של יציבות. מסביב לשולחן הזה יש שכל, יש אמינות, יש המון נסיון, ויש את הערכים הנכונים". אמר יו"ר 'יש עתיד' ח"כ לפיד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים