שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » לפיד ימריא לנסיעה מדינית לרומניה וסלובקיה
המלחמה באוקראינה
במהלך ביקורו ייפגש שר החוץ עם אנשי משרד החוץ הפועלים במתכונת חירום בשטח כבר למעלה משבועיים. כמו כן ייפגש השר לפיד עם ראשי המדינות
שר החוץ יאיר לפיד | צילום: חן גלילי. המכון למחקרי ביטחון לאומי

שר החוץ יאיר לפיד ימריא במוצאי שבת לנסיעה מדינית לשתי מדינות גבול עם אוקראינה – רומניה וסלובקיה. במהלך ביקורו ייפגש שר החוץ עם אנשי משרד החוץ הפועלים במתכונת חירום בשטח כבר למעלה משבועיים. כמו כן ייפגש השר לפיד עם ראשי המדינות וידון עמם במצב באירופה והיחסים הבילטראליים עם ישראל.

שר החוץ יפגוש בבוקרשט את ראש הממשלה הרומני ניקולאי צ'וקה ואת שר החוץ הרומני בוגדן אאורסקו. כמו"כ יקבל סקירה על המתרחש משגריר ישראל ברומניה וראש מערך החירום הרומני. בברטיסלביה יפגוש לפיד את הנשיאה זוזנה צ'אפוטובה ואת שר החוץ איוואן ק'ורצ'וק.

בחשבון הטוויטר שלו כתב שר החוץ יאיר לפיד: "במוצאי שבת אמריא לנסיעה מדינית לשתי מדינות גבול עם אוקראינה. רומניה וסלובקיה. במהלך הביקור אפגש עם אנשי משרד החוץ הפועלים במתכונת חירום בשטח כבר למעלה משבועיים. כמו כן אפגש עם ראשי המדינות ואדון עמם במצב באירופה וביחסים הבילטראליים עם ישראל".

"ביום ראשון 13.3 אפגוש בבוקרשט את ראש ממשלת רומניה ניקולאי צ'וקה, ואת שר החוץ של רומניה בוגדן אאורסקו. בנוסף, אגיע למעבר הגבול סירט שבין רומניה ואוקראינה ואפגוש את אנשי משרד החוץ הפועלים במעבר בשבועיים האחרונים לחלץ ישראלים ויהודים מאוקראינה ומסייעים לפליטים החוצים את הגבול".

"ביום שני 14.3 אפגוש בברטיסלביה את הנשיאה זוזנה צ'אפוטובה, ואת שר החוץ איוואן ק'ורצ'וק".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים